Beantwoorden
David1280
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Gaat Telenet een Streamz-app voor metaVR store maken?

Ik heb recent de nieuw uitgekomen meta quest 3 vr bril met 4k+ beeldkwaliteit gekocht en ben daar zeer tevreden over. Ik heb streamz via telenet en op mijn meta quest 3 moet ik dat via de standaard webbrowser bekijken en dan moet ik op een gebogen scherm kijken dat niet makkelijk te verplaatsen is  

Gaat telenet ook een app voor de meta vr appstore maken?

Liefst zoals de youtube vr app waar je een vlak scherm met aanpasbare grootte hebt en de best mogelijke beeldkwaliteit want het is zoals een echte bioskoop. 

Dan is het nog wachten totdat telenet en streamz ook 3D content streamen en maken. 

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Naar analogie met de youtube vr app

6 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1148
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Straf. Héél straf!

Gaat Telenet een Streamz-app voor metaVR store maken?

Ik schat de kans klein dat Telenet of Streamz in de nabije toekomst VR versies uit zullen brengen. De Telenet TV-app is nog niet eens beschikbaar voor Samsung of LG TV’s

Vroeger had Telenet effectief een 3D aanbod in de TV-theek; maar dat is toch al even geleden. Hoeveel films en series worden er tegenwoordig nog in 3D uitgebracht?

Ik vermoed dat de vraag naar beiden gewoon te klein is momenteel.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
draka
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Gaat Telenet een Streamz-app voor metaVR store maken?

Je kan hiervoor virtual desktop gebruiken in combinatie met telenet tv webapp, alle type schermen mogelijk alsook bioscoop omgeving.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2735
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Gaat Telenet een Streamz-app voor metaVR store maken?

Neen de groep is daar  te klein voor en  daar moet ook een budget voor zijn

David1280
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Gaat Telenet een Streamz-app voor metaVR store maken?

Ik gebruik daar Wolvic voor op mijn Meta Quest 3 zodat er geen laptop of desktop moet aanstaan want ik denk niet dat je op het internet kan met Virtual Desktop zonder een desktop of laptop. 

David1280
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Gaat Telenet een Streamz-app voor metaVR store maken?

Ondertussen maak ik veel gebruik van de gratis Bigscreen Beta app waarin ik naar de webversie van Telenet Tv kijk en dat is zeer aangenaam omdat ik dan in grote driedimensionale omgevingen zoals bioscopen kan kijken.

Met deze app kan je tot 15 mensen uitnodigen in je bioscoop, ongeacht waar die zich bevinden.

Mocht Telenet een gelijkaardige vr app maken waarmee je samen kan kijken op voorwaarde dat je ook een abonnement hebt voor datgene dat men samen wil zien, zou dat volgens mij zeer snel zeer populair kunnen worden.

Dit is een zeer beknopte uitleg die veel wegliet want enkel als je de Bigscreen Beta app al eens hebt gebruikt om samen naar iets te kijken op een Meta Quest 3 of een ander toestel van gelijkwaardige of hogere beeld- en geluidskwaliteit kan men de aantrekkelijkheid begrijpen.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2735
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Gaat Telenet een Streamz-app voor metaVR store maken?

Dat is een goed idee maar ja telenet heeft nog andere zaken eerst in orde te brengen

Maar je weet maar nooit in de  toekomst

Maar de laatste tijd hebben we problemen om iets te huren in de app we zijn er nog altijd niet uit hoe het komt

en af en kom je zakken tegen dat er niet horen

Ik dacht dat ze gestart zijn 2019  en we hadden meer verandering verwacht tegen nu of gaan we te snel

Nu moet ook alles snel gaan voor iedereen