24761
netweters
|
152504
antwoorden
|
20714
vragen
|
Ik probeer tevergeefs een vraag te stellen via het contactformulier. Ik krijg een bevestiging na het versturen van mijn vraag. Ik krijg echter geen mail ter bevestiging van mijn vraag. Wat loopt er mis?
Dat komt later.
Ze hebben uw mail ontvangen. Voorlopig is dat alles.
Groeten
Ik wacht al twee maanden op bevestiging per mail van mijn vorige vragen via contactformulier ?
Je stelt misschien ook veel te moeilijke vragen.😅🤔
En de antwoorden op uw vragen? Ik hoop dat je die wel gekregen hebt.
Groeten
Nope, daarom dat ik hier eens luister
Doe eens een poging via sociale media.
Het schijnt dat dat vlugger gaat. Maar dat gaat niet moeilijk zijn gezien de snelheid die jij gewoon bent.
Groeten
Denk dat het vlugste de ombudsdienst telecom zal zijn, spijtig dat het altijd zo moet ( kan een boek vullen met de interventies door hen gedaan )
Ik zou voorstellen om het toch nog eens te proberen, maar zoals voorgesteld via sociale media, Twitter of Facebook. Ik heb daar persoonlijk goede ervaringen mee. WhatsApp kan ook, op het nummer +32 468 00 10 98. Let wel, enkel tekstberichten!
Ik vraag ze altijd dingen via Facebook Messenger, probeer het zeker zelf eens: m.me/telenet.
Je krijgt geen bevestiging meer na indien web formulier. Beetje jammer. Want ik heb 2 x de vraag ingediend ( met een weekend tussen ). Toch hebben ze mij gisteren gebeld ( 011 - nummer ) .
Heb ze ook gezegd dat ik 2x de vraag had ingediend en geen bevestiging had gekregen . En idd er wordt geen bevestiging meer verzonden. Vroeger was dat wel zo.
Beter kan je idd via twitter of whatsapp de vraag stellen ( al is een 'live' gesprek voor sommige zaken beter )