24777
netweters
|
152633
antwoorden
|
20726
vragen
|
Hoi,
Sinds vandaag staat mijn Telenet-product niet meer in de app. Er staat dat ik geen Telenet-dienst heb. Ben thans al jaren klant. 😉 Ik heb ook al eens uitgelogd, hielp niet.
Kan iemand dit nakijken? Ik volg mijn verbruik hierin nl op.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb terug ingelogd en nu werkt het wel. 😉
Hallo..
Dit probleem blijft zich herhalen. Elke maal als ik mijn verbruik wil controleren, krijg ik te zien dat ik geen diensten heb. Uitloggen en terug inloggen lost het wel op. Maar zou het liever niet elke maal willen doen. 😉
Hoi.. Heb het even moeten testen, maar helaas. Ik krijg elke maal de melding dat ik geen diensten heb.
@Ex-Netweter
Hoe snel na elkaar sluit en open je de app?
Het terug moeten aanmelden is dat dan telkens opnieuw bij het openen of pas na een zekere tijd.
Bij mij moest ik me ook aanmelden na terug openen na langere tijd. Snel na elkaar sluiten en openen geeft geen probleem.
Waarschijnlijk doe je dat niet, maar het niet de bedoeling dat je afmeld bij het beëindigen van een sessie.
Je kan hier ook een keer kijken (als je dat nog niet gedaan hebt)
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/aanmelden-voor-telenet-diensten/
Hoi.. Nu ik weet dat het niet goed werkt, kijk ik elke dag wel eens. Bij de eerste maal krijg ik de foutmelding. Als ik de app dan sluit en terug open, moet ik me terug aanmelden. Ik forceer zelf geen afmelding. Voor de rest van de dag is het ok. De volgende dag herhaalt dit zich. Ik log me altijd in met mijn Telenet login.
@Ex-Netweter
Soms geeft de app de indruk dat er een time-out op staat. Hoewel ik me daareven niet moest aanmelden. Heb je jezelf al eens aangemeld met een ander type login om eventuele verschillen in gedrag te vinden? Zie link in vorige post.
Groeten