Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geluid maar geen beeld op telenettv.be met Safari

Telenet tv , de web versie , werkt blijkbaar niet correct in Safari. De site start op kan inloggen en je ziet het menu en de tv gids. Enkel als je op een programma klikt om die te bekijken is er geluid maar geen beeld in Safari. Heb dan nu toch Firefox gedownload , enkel puur om het te testen , en daarin werkt alles zonder problemen. 

 

Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Het is een Macbook met de M1 chip en heb ook al cashe en cookies geleegd , de geschiedenis eruit gehaald maar dan werkt het nog niet. 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet tv werkt niet in Safari


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
21 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geluid maar geen beeld op telenettv.be met Safari

@williamh1  

Dat is waar want Apple blijft problemen houden. Denk dat ik toch stilletjes terug ga naar windows en een Android gsm die wel met elkaar werken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
williamh1
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
Topicwurm! Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag

Geluid maar geen beeld op telenettv.be met Safari

Veel mac gebruikers wachten met updates, tot het systeem stabiel werkt en de kinderziektes eruit zijn.

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Geluid maar geen beeld op telenettv.be met Safari

@patrick37 Die functie om te ontgrendel werkt bij mij perfect, met nen 12pro en applewatch6

 

Veiligheid heeft een prijs, en sommige zijn gewoon redelijk laat in het updaten van hun app en aan te passen aan de nieuwe versies. En reken daar telenet maar bij.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geluid maar geen beeld op telenettv.be met Safari

@Christof75  

Elke update die klaarstaat dan ben ik erbij ik installeer het direct. Maar het zijn eenbeetje de kleine dingen die mij storen elke keer dat het niet werkt. 

 

Nu dit probleem wat is de oorzaak ? Want heb het al paar keer gezegd het werkte vorige week wel en sinds gisteren niet meer. In Firefox net getest en het werkt het is enkel safari die niet werkt , ja geluid maar geen beeld. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
nickw
Experienced Meerweter
Berichten: 104
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Geluid maar geen beeld op telenettv.be met Safari

@patrick37 

Fwiw, zet in Safari's instellingen volgende zaken een keer uit:

Prevent Cross-Site Tracking

Block All Cookies

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geluid maar geen beeld op telenettv.be met Safari

@nickw  

Ook dat staat standaard uit dacht ook dat het daar ergens lag het probleem. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geluid maar geen beeld op telenettv.be met Safari

Het probleem lijkt opgelost !! 

 

Heb dus gedaan wat @nickw  heeft gezegd om het te openen via Rosetta. Maar dit heeft het niet verholpen dus heb ik 'openen via Rosetta ' terug afgevinkt. dan eens terug alles herstart en het probleem heeft zich opgelost. 

 

Allemaal bedankt voor het meedenken om het opgelost te krijgen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.