24745
netweters
|
152247
antwoorden
|
20682
vragen
|
k heb deze namiddag telefonisch mijn Wigo 9 Gb abonnement gewijzigd naar One for 2 (internet, tv iconic en 2 gsm).
Volgens "mijn telenet" is One reeds geactiveerd.
Ik stel 2 problemen vast.
1. Ik kan safesurf (gratis) niet activeren. Krijg steeds foutmelding, zowel via app als via mijn telenet online.
2. Ik kan mijn verbruik niet meer raadplegen. Als ik dit opvraag, wordt me gemeld dat ik nog geen diensten heb bij Telenet?
Zou het kunnen dat bepaalde diensten niet onmiddellijk geactiveerd worden?
In mijn Wigo abonnement kon ik wel mijn verbruik opvolgen.
P.s. ik heb support gebeld maar men kon me niet onmiddellijk helpen. Er is een "fiche" opgemaakt....
Bedankt voor eventuele feedback
Mvg, Dany
Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: Wijziging abonnement
Geef het even de tijd om de omschakeling door te laten lopen.
Je hebt da wel een verandering gedaan enkel achterliggend gezien is dit proces nog niet afgerond.
Dit heeft wat tijd nodig om te doorlopen achterliggend.
Telenet heeft je daarnet een pakje geduld opgestuurd.
Vandaag heb ik de datasimkaart ontvangen. Na activatie was het verbruik wel zichtbaar!
Alleen safesurf activeren lukt nog niet.
Je moet wel een serieus pakje geduld hebben... safesurf werkt nog steeds niet. Contact nemen via whatszonder resultaat. Je krijgt gewoon geen antwoord.
Bericht via messenger gestuurd, nog geen reactie.
Lees nu wel dat Telenet met serieuze problemen af te rekenen heeft...