Beantwoorden
Carangil
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! Pionier Primeur! It's your fourth party!

Hoe digicorders onderscheiden in Yelo Play-app?

Ik kan op mijn Yelo App in geplande opnames alle programma's op alle digicorders (3) in huis zien. Maar ik kan niet zien op welke digicorder een specifiek programma wordt opgenomen. Ik heb vorige week bv een programma uit opnemen verwijderd, terwijl mijn moeder dat had ingesteld.

Is er een manier om de App in te stellen zodat ik slechts 1 digicorder kan zien?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Meerdere digicorders op Yelo App

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe digicorders onderscheiden in Yelo Play-app?

@Carangil  

Als je je digicorders een naam geeft dan zou je deze afzonderlijk in de Yelo app moeten zien en kan je dus zien over welke digicorder het gaat. Maar je moet dus wel eerst via 'mijn Telenet' je digicorder een naam geven , bijvoorbeeld: living of slaapkamer. 

 

Je kan dus niet de Yelo app instellen dat je maar één digicorder ziet aangezien deze allemaal verbonden zijn met Yelo tv. Maar je kan wel bovenstaande uitvoeren om tot een oplossing te komen. Je kan namelijk in de Yelo app wel filteren als je specifiek je digicorder zoekt. Nu kan je dat ook maar dan zie je enkel de MAC adressen van je digicorder's. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe digicorders onderscheiden in Yelo Play-app?

@patrick37  en @Carangil 

 

Het kiezen van één van de digicorders kan dus ook gewoon, zonder een naam te geven. Zoals gezegd kun je filteren niet alleen op naam maar evengoed op MAC adres.

 

Wel, als je dan de verkeerde gekozen hebt zie je dat meteen aan de opnames die in de lijst verschijnen. Gewoon de andere kiezen en hop, je bent vertrokken. Je hoeft dus niet echt op te gaan zoeken welke digicorder welk MAC adres heeft.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Carangil
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! Pionier Primeur! It's your fourth party!

Hoe digicorders onderscheiden in Yelo Play-app?

Bedankt, ik had die filter optie niet gezien. Dat is al wat overduidelijker.

 

Is er ook een manier om een programma op verschillende digicorders op te nemen via de Yelo app? Mijn moeder en ik nemen soms hetzelfde programma op, maar we kijken er wel apart naar.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe digicorders onderscheiden in Yelo Play-app?

@Carangil 

 

Ik heb even getest en via de app is het niet mogelijk om éénzelfde opname op meerdere digicorders te programmeren.

 

Als je de programmatie op de digicorders zelf doet zou dat zonder probleem moeten lukken.

 

Langs de andere kant, ik heb het nog niet getest, maar is het niet mogelijk om met twee toestellen tegelijk naar dezelfde opname op een welbepaalde digicorder te kijken? Indien niet, dan blijft enkel de optie goed afspreken wie wanneer kijkt OF de opname manueel op de digicorders (meervoud dus) zelf programmeren.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Carangil
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! Pionier Primeur! It's your fourth party!

Hoe digicorders onderscheiden in Yelo Play-app?

Jammer. Toch bedankt dat je dit even kon nakijken.

0 Likes