Beantwoorden
d_k
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Hoe kan je de logins per profiel beheren?

Ooit heb ik met mijn Telenet account ingelogd op een aparaat van iemand anders. Nu blijkt dat zij altijd op mijn profiel terechtkomt wanneer zij met haar persoonlijke Telenet-login of itsme inlogt. Volgens mij heeft zij dan per ongeluk haar login aan mijn profiel gelinkt. Zij heeft echter een totaal ander klantnummer en heeft niets met mijn abonnement te maken, maar kan nu enkel mijn abonnement beheren en niet meer dat van haarzelf. Hoe kan dat dan precies gebeurt zijn? Ze heeft geen eigen profiel op mijn abonnement, maar komt op mijn persoonlijk profiel terecht, terwijl zij met een ander emailadres inlogt dan het mailadres dat op mijn profiel staat. Zij is niet in het bezit van mijn wachtwoord. Er is nergens tussen de gebruikersprofielen iets te vinden met haar emailadres.

Kan je ergens de logins per profiel beheren zodat ik de toegang kan blokkeren voor haar login en dat zij haar login gewoon opnieuw aan haar eigen klantnummer kan linken? Of moet zij dan actie nemen en wat zou ze dan juist moeten doen?

Het lijkt mij eigenlijk sowieso wel een handige feature om de laatste logins te kunnen raadplegen waar je kan zien met welk apparaat en/of emailadres is ingelogd. Dat vind ik nu nergens terug.

 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Logins per profiel beheren

 

0 Likes
1 reactie
Philippe_
Moderator
Berichten: 34
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Dag van de Chocolade

Hoe kan je de logins per profiel beheren?

@d_k 

Hiervoor kan je toch best even de klantendienst van Telenet contacteren. Zij zullen dat voor je uitzoeken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewPhilippe | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes