24779
netweters
|
152637
antwoorden
|
20726
vragen
|
Hoelang kan je naar je opnames kijken van je digibox met yellow play op smartphone of tablet komt telkens op kijken vanop digibox
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Marjan1 Welkom op Netweters 🙂
Er is iets misgegaan denk ik want er is alleen een onderwerp en geen tekst. Je kan nog tekst invullen door op het pijltje rechtsboven in je post te klikken en dan te kiezen voor bericht bewerken.
@Marjan1 schreef:Hoelang kan je naar je opnames kijken van je digibox met yellow play op smartphone of tablet komt telkens op kijken vanop digibox
Of je via Yelo kan kijken naar opnames van uw digicorder hangt af van de zender. Slechts weinig zenders hebben toelating gegeven om dat te mogen doen. Van de meeste zenders kun de opnames enkel via de digicorder op TV bekijken.
Ik heb de lijst nu niet meteen bij de hand, maar het zijn er niet veel.
@Marjan1 schreef:Hoelang kan je naar je opnames kijken van je digibox met yellow play op smartphone of tablet komt telkens op kijken vanop digibox
"Je kan je opnames tot 2 maanden terug via Yelo Play bekijken."
(bron: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-opnemen-via-yelo-play/ -> Klik op de juiste afstandsbediening en op Opnames kijken"
Geef hier je postcode in en en vink Opnames kijken via app aan en dan zie je van welke zenders je opnames kan bekijken via Yelo.
Wat ik me afvraag: zijn het uitsluitend de zenders die er over beschikken of ze hun opgenomen uitzendingen laten herbekijken via de Yelo app? Een, Canvas en Ketnet vallen hier buiten.
De openbare omroepen: Een, Canvas en Ketnet wat hebben die erbij te winnen om dat tegen te houden? Ze worden met geld van de belastingbetaler gefinancierd!
Of heeft Telenet hier ook een vinger in de pap?