Beantwoorden
Pompierke
Experienced Weetjesweter
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest!

Inhoud mails niet zichtbaar: Telenet Webmail in Firefox

Hallo, Ik gebruik Firefox op verschillende pc's. Nu heb ik op alle pc's het probleem dat ik de mails niet meer kan lezen. Ik zie mails binnenkomen, maar de inhoud v.d. mail is niet zichtbaar. Firefox heb ik reeds verschillende malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft. Ook zijn er problemen met verschillende Telenet adressen.Gebruik ik Google Chrome dan werkt alles.
Zie bijlage.
Wat is de oplossing?

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: problemen met webmail via firefox

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: inhoud mails niet zichtbaar in webmail via firefox

7 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

janne_man_0-1720165291992.png

Klik op het icoontje dat in deze afbeelding gemarkeerd is. Het klikken wisselt tussen alles zien en enkel de gelezen berichten zien.

Edit 10:08

Het klopt niet wat ik hierboven schreef. Dit geeft enkel de volgorde van de berichten weer: de ongelezen eerst of niet.

Klik boven op Beeld,

janne_man_0-1720166804392.png

Kies conversaties. Dan krijg dit menu:

janne_man_1-1720166885086.png

Kies daar Alle.

Biebel
Experienced Beetjesweter
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Ik weet niet of dit nog van toepassing is voor anderen, maar sinds enkele dagen heb ik een gelijkaardig probleem in Firefox. Mails openen in Webmail resulteert in het volgende:

Biebel_0-1721981231388.png

Ik zie in de webdevtools de volgende foutmeldingen:

Biebel_1-1721981290940.png

Ik heb al alle geschiedenis gewist enzovoort, maar niks helpt. Dus ik denk niet dat het een geval is van oude tijdelijke bestanden. Het probleem doet zich (nog) niet voor in Chrome. Dit lijkt me op een platform probleem mbt Firefox maar tot nog toe heb ik daar nergens iets over gevonden.

B.

Biebel
Experienced Beetjesweter

Na wat meer zoekwerk ligt het probleem blijkbaar bij de Bitwarden extensie. Die uitschakelen lost het probleem op. Niet ideaal, maar misschien kan het anderen ook helpen indien ze hetzelfde probleem ondervinden.

B.

WG94
Professional Allesweter
PhD in problem solving! De nieuwe Einstein! Krak GP, kort voor Giga Poster!

Heb even opgezocht, het issue is intussen al gemeld bij Bitwarden; dus met een beetje geluk werkt het binnenkort weer:

Je kan de status hier opvolgen: firefox-127 and zimbra and the bitwarden plugin shows empty emails · Issue #9618 · bitwarden/clients... 

@Pompierke gebruik jij toevallig ook Bitwarden?

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Pompierke
Experienced Weetjesweter

Ik gebruik inderdaad bitwarden. Maar om in te loggen op de webmail gebruik ik dit niet omdat  ik mijn paswoord ken.

Ik heb het vandaag nogmaals geprobeerd, maar het werkt niet wat u voorstelde.

Pompierke
Experienced Weetjesweter

Hallo,

ondertussen bitwarden er af gegooid en nu werkt het.

Biebel
Experienced Beetjesweter

Inderdaad, ik maakte ook geen gebruik van de bitwarden extensie om in te loggen op webmail, maar de extensie gewoon activeren in FF volstaat om het probleem zich te laten voordoen. Hopelijk komt bitwarden alsnog met een oplossing.

B.