24749
netweters
|
152307
antwoorden
|
20690
vragen
|
Account aangemaakt met emailadres en ww .
Krijg de melding ww aanvaard u kan inloggen maar bij inloggen krijgen we telkens melding dat deze foutief is . Ook geprobeerd met ww vergeten en nieuw ww maken en probleem blijft zich voordoen.
Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Kan niet inloggen als beheerder?
Kan je ook duidelijk zijn waar je wil inloggen ? Waar heb je een login gemaakt met een wachtwoord ?
Het betreft mijn telenet waar je eerst kan inloggen met je inlog maar dan moet je een persoonlijke inlog maken en daar loopt het mis en .Is hetzelfde mailadres dat ik hier ook gebruik en is geen telenet mail adres
Ben je zeker dat je wachtwoord correct is? Bij het aanmaken stond uw caps lock misschien aan of omgekeerd? Je kan anders meestal ook wachtwoord vergeten doen en het opnieuw instellen. Dan kan toch bij de meeste dingen. En om zeker te zijn: typ het eerst in kladblok zodat je zeker bent dat het is zoals het hoort en voer het dan pas in via copy paste.
Als je geen Telenet email adres hebt zou ik eens proberen met je login die je hebt gekregen en dan zien of het daarmee lukt. Je hebt ook namelijk ooit een login gehad de letter met de cijfers ( bijvoorbeeld : a123456 ).
Maar wel vreemd dat het niet met je email adres gaat want ik heb nog in het verleden met mijn andere email adres een login gemaakt. Nu log ik wel overal in met Telenet email adres.
Heb ik reeds gedaan met as ... login +PW en dan logt hij in als gebruiker en niet als beheerder
Ah dat is dus het probleem. Heb je meerdere mensen bij jou thuis op je abonnement?
Dan dien je eens te vragen of er iemand zich al geregistreerd heeft via 'mijn Telenet'. Die heeft dan de rol als beheerder en diegene die erna nog een gebruiker aanmaakt krijgt dus ook de rol als gebruiker.
Nee ben alleenstaande tenzij de hond me heeft gesaboteerd 😂
Die honden ook hé een eigen wil die beheert dus jou rol 😂
Maar wel raar dan dat jij je niet als beheerder kan registreren. En als je eens je login verwijderd in het groen gemarkeerd.
Dan eens opnieuw proberen om een login aan te maken. Kan ook zijn dat je zelf ergens in het begin iets vergeten bent aan te duiden.
Ik kan niets beheren of verwijderen
015 66 66 66