Beantwoorden
Milleee
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

yelo.telenet.tv hapert tijdens Terugkijk TV in Safari

Dag,

 

De laatste tijd heb ik problemen bij het terugkijken van programma's op yelo.telenet.tv via terugkijk tv. Bij het kijken blijft het beeld soms haperen. Bij live kijken is er geen probleem. Als ik mijn browser afsluit en opnieuw open en het programma opnieuw afspeel gebeuren de haperingen op exact dezelfde momenten. Lijkt dus geen buffer probleem. Het geluid speelt altijd gewoon door. 

 

Hardware: Apple MacBook Air M1

Software: macOS Monterey 12.0.1 (latest)

Browser: Safari 15.1

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Yelo tv hapert

 

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

yelo.telenet.tv hapert tijdens Terugkijk TV in Safari

@Milleee 

Gewoon eens als test maar al eens geprobeerd met een andere browser ? 

 

Ik heb al gemerkt via Safari dat als ik terugkijk tv opstart via telenet tv ( heb de tv box ) dan blijft het soms gewoon hangen. Met hangen bedoel ik dus , start het programma op maar dan blijft die zoeken zo gezegd. Live tv geen probleem en opnames geen probleem. Via chrome op de MacBook geen probleem dat werkt goed.

 

Op de windows pc die ik er naast gebruik ook via chrome geen enkel probleem dan loopt terug kijk tv ook perfect. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Milleee
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

yelo.telenet.tv hapert tijdens Terugkijk TV in Safari

Dag, 

 

Chrome werkt idd zonder problemen.

Is het mogelijk om te achterhalen als telenet al op de hoogte is van dit probleem?

Zou toch graag Safari blijven gebruiken ivm met het batterijverbruik dat veel te hoog is bij chrome.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

yelo.telenet.tv hapert tijdens Terugkijk TV in Safari

@Milleee 

Mijn vermoeden is dat dit gewoon bij Apple zelf ligt het probleem dus aan Safari. Aangezien jij en ik ongeveer hetzelfde ervaren met Safari is het niet aan Telenet om dit opgelost te krijgen. Want als het probleem bij Telenet zelf zou zijn dan zouden we in chrome dezelfde problemen ervaren en dat is niet het geval.

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes