Beantwoorden
FransLem
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Alles op zijn plek! Handje vol! Goed gevonden! Netjes!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Ik kan sinds het verwijderen van een Malware na een melding dat mijn Telenet account gehackd was , niet meer met Safari 13.4 op mijn iMac (High Sierra) aanloggen op " Mijn Telenet " . Ik kan surfen pop alle andere delen van de telenet website. Mijn ESET virusscanner heeft een volledige veilige omgeving weer. Van zodra ik probeer aan te loggen op Mijn telenet zie ik in de browser "  login.prd.telenet.be " en blijft mijn iMac hangen op deze pagina, met de draaiende cursor in het midden van het scherm. 

Webmail e.a. functions werken zonder problemen. 

Niet hetzelfde als ik zie in sommige andere bestaande berichten. 

20 reacties
Ploefie
Experienced Meerweter
Berichten: 100
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Maw: mijn.telenet.be lukt niet, maar wel:www2.telenet.be-(klantenservice)

 

0 Likes
Ploefie
Experienced Meerweter
Berichten: 100
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Via www2.telenet.be lukt het bij mij wel. 
maar inderdaad via:mijn.telenet.be is er een foutmelding.

mvg

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

@Ploefie  is het dan opgelost op deze manier met de link die ik je hebt bezorgd ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ploefie
Experienced Meerweter
Berichten: 100
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Ik  kon en kan in mijn Telenet  inloggen, maar zoals reeds vermeldt niet via mijn.telenet.be. Die geeft altijd een foutmelding

 

0 Likes
FransLem
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Alles op zijn plek! Handje vol! Goed gevonden! Netjes!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Ik kreeg veel interessante reacties waarvoor dank. Ik probeerde alle tips . Ik kan alleen maar vaststellen dat it het mij niet lukt met deze Safari versie op mijn High Sierra. Ik heb ondertussen ontdekt dat ik op 2 sites niet kan aanloggen 

1. My Telenet aanloggen 

2. Bol.com zoekfunctie. 

Aangezien ik andere laptops, Mac, PC etc... heb waar alles perfect functioneert zoek ik nite verder omdat de iMac waar het effect optreedt perfect werkt voor al mijn andere toepassingen. 

 

FransLem
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Alles op zijn plek! Handje vol! Goed gevonden! Netjes!

Inloggen op Mijn Telenet via Safari 13.4 lukt niet meer

Bedankt voor de test . 

IK heb ook een andere Mac met nog OS X Yosemite en daarmee kan ik ook op Mijn Telenet. 

De iMac met telenetproblemen is gehackt geweest (mijn telenet account) en met malware te verwijderen werkt deze weer perfect. Maar naar Mijn Telenet gaan , en zoeken op bol.com gaat niet.

Ik heb geen andere functies of websites ontdekt die niet werken buiten de gemelde .

Met dank voor al uw interessante tips .