24768
netweters
|
152541
antwoorden
|
20719
vragen
|
Reeds geruime tijd krijg ik geen toegang meer tot gegevens in “mijn telenet”
Een aan tal dingen werken ( zoals internet paspoort, aantekeningen,..) m aar ik krijg geen toegang tot de instellingen van mijn thuis netwerk.
Ik krijg steeds de onderstaande foutmelding. Ik heb geprobeerd met safari, edge, Chrome,... Iemand nog een idee?
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Hoi
deed ik.. afgelopen week een half uur aan de telefoon geweest met een vriendelijke medewerker van telenet die me meldde dat er niks aan de hand is en alles zou moeten werken.. “probeert u morgen nog eens, mijnheer”
@Ex-Netweter
Ik zou zijn advies opvolgen. Niet alleen opnieuw proberen om erin te komen maar ook opnieuw bellen. Misschien kom je terecht bij iemand die wel iets vindt.
Probeer eens met het veranderen van uw paswoord.
@Ex-Netweter terug naar de klantendienst bellen en een dossier laten opmaken. Dat dossier is voor de achterliggende dienst om het na te kijken en op te lossen. Iets is er niet in orde met je profiel.
@Ex-Netweter
Je kan eens proberen met de HGW eens te herstarten. Stroom af, 10 seconden wachten, stroom aan. Let wel gedurende de uit- en herstartduur heb je geen internet en geen vaste telefoon.
Bedankt voor de tips en goede raad. Heropstarten , paswoord veranderen etc.. heeft niet geholpen. Ik zal maandag terug naar de klantendienst bellen!
nog een fijne zondag