24757
netweters
|
152429
antwoorden
|
20703
vragen
|
Deze versie werkt goed op mijn nvidia shield maar ik mis Play
Wanneer zou de Play in deze app worden integreerd?.
Is hier eventueel al een beta van?
@janne_man schreef:
@m-jan20 schreef:Is er al een native Android TV app dan? Naar mijn weten is er alleen een native Apple TV app (of heb je dit via apk gedaan?)
Kijk hier eens.
Ik zie daar niet dat er een native Android TV app is, of ben ik verkeerd?
@m-jan20 schreef:
@janne_man schreef:
@m-jan20 schreef:Is er al een native Android TV app dan? Naar mijn weten is er alleen een native Apple TV app (of heb je dit via apk gedaan?)
Kijk hier eens.
Ik zie daar niet dat er een native Android TV app is, of ben ik verkeerd?
Als ik op die plaats Yugo open klik, komen er onderaan twee icoontjes, één voor Apple en een op mijn tablet niet werkend icoontje van Google Play.
Als ik op mij tablet naar de google play store ga en daar yugo zoek, vind ik YUGO TV van Telenet. Ik krijd de optie om deze te downloaden. Ik zie ook dat dezevapp een zeer lage waardering heeft van 1,5.
@janne_man ja, dat is de app voor Android smartphones. Voor Android TV is een andere, voor TV-geoptimaliseerde, app nodig. Dit hebben ze bij Apple TV wél gedaan:
De androidTV app bestaat, maar is nog wel in BETA. Ik heb ook een Nvidia Shield en heb via de Playstore zonder problemen de YUGOTV (BETA) app kunnen installeren.
Deze is wel nog héél BETA, gewoon TV kijken gaat (met hier en daar nog een glitch), maar er is nog geen gemakkelijke manier om opgenomen TV te kijken, te zappen, playmore,. ...
@m-jan20 heb jij de apple tv app ook al eens gebruikt? Zo ja, ben wel benieuwd naar hoe deze eruit ziet 😉 #Demo 😂
Ohh, kdacht da gij Yugo had, vandaar mijn vorige reactie 😉