24757
netweters
|
152464
antwoorden
|
20710
vragen
|
Iemand een idee hoe ik kan ontkoppelen? ik log altijd in via mijn google account, gezien dit binnenkort niet meer mogelijk zal zijn wil ik koppelen aan itsme.
in mijn google account is er geen koppeling terug te vinden, in m'n telenet account vind ik geen koppeling terug...
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: inloggen met itsme
Je vraag is wat verwarrend. Wil je Google ontkoppelen of Itsme koppelen? Of misschien beiden?
Alle info kan je hier vinden: Aanmelden met itsme en Google
Via MyTelenet gaat het ook: MyTelenet > Profiel > Aanmelden met itsme.
Als je (automatisch) aangemeld bent bij Telenet, moet je u afmelden. Daarna moet je u terug aanmelden. Je krijgt dan dit:
Ongeacht wat er bij login of wachtwoord staat, klik je op Aanmelden op itsme.
Je zal dan je gsm-nummer moeten invoeren, klikken op aanmelden en als ik het goed voorheb, heb je drie minuten de tijd om je verder aan te melden met je smartphone.
Ben je sowieso al aangemeld bij ITsMe. Je zal eerst de procedure moeten doorlopen op ItsMe via een IDlezer of via je bankkaart met bijhorende kaartlezer. En dan is het zoals @janne_man zegt.
@okido wat vreemd dat je Itsme al gekoppeld is aan een ander profiel, maar ontkoppelen kan wel
Zou wel voorzichtig zijn toch zeer raar deze info dat zegt (Itsme al gekoppeld is aan een ander profiel)
Zou alles eens dubbel na zien
dank voor de tip, ik blijf volgende melding krijgen.
dank voor de tip, geprobeerd en blijf volgende melding krijgen
Ben je de hoofdgebruiker?
Heb je aliassen op je e-mailadres?