24753
netweters
|
152360
antwoorden
|
20693
vragen
|
Ik kan niet meer inloggen op yellow play hoe komt dat
Ondanks alles ingevuld gaat het automatisch aanmelden niet meer bij yelo play, nu staat er telkens "aanmelden" en dat was normaal niet zo.
@francis50, heb je de app al eens verwijderd, dan je toestel herstart en erna de app opnieuw geïnstalleerd? Zelf merk ik dit gedrag momenteel niet op.
Suzy ik heb het wel over de pc dus via internet, vorige week ging dat nog automatisch als ik yelo play opende, nu moet ik telkens ik die open doe toch weer aanmelden, weet niet wat er is gebeurt want "mijn telenet" gaat wel open zonder aanmelden.
@francis50, heb het doorgegeven om verder te laten onderzoeken.
Keep you posted!
Tot nu toe gaat de inlog overal automatisch, maar niet bij yelo play, daar moet ik elke dag zelf nog altijd aanmelden, ondanks dat er gezegd wordt dat je maar op één moet aangemeld staan en dat de rest er automatisch is, wel bij nog altijd niet.
Het wordt momenteel nog altijd onderzocht, @francis50. Zodra het opgelost is, deel ik het zeker met jullie!
@francis50, kreeg deze ochtend de melding dat dit probleem opgelost zou moeten zijn. Kan je het eens testen en ons laten weten of bij jou het automatisch aanmelden ook terug in orde is?
Hallo Suzy, dit probleem is bij deze opgelost, had al een paar dagen geprobeerd en zou dus vandaag melding maken hiervan, hierbij hebben wij ons gekruist dus.