24755
netweters
|
152382
antwoorden
|
20698
vragen
|
sedert enkele dagen kan ik op de smartphone niet meer in de webmail.
ook mijn telenet werkt niet, op alle rubrieken : oeps ...er ging iets mis...
de app op de smartphone is verdwenen.
telkens het bericht : oeps, er ging iets mis
op de pc ook problemen met het bekijken van items in mijn telenet.
de klantendienst bellen is geen optie : vandaag meerder keren gebeld zonder resultaat: meer dan 20 min wachten
en nu ?
ik heb al een ganse week het zelfde probleem. heb telenet gekontakteert maar geen reactie gekregen,flauwe service.
Moet je eens nakijken of navragen of er werken in je buurt zijn. Snelste contact zul je met telenet hebben via whatsapp of messenger
Kun je eens in je browser de cache en cookies legen of een andere browser proberen ? Kan zijn dat je al op de vernieuwde pagina zit van 'mijn Telenet'. Ze zijn namelijk bezig dit te wijzigen in de komende tijd. Heb hier al iemand gezien in een topic die ongeveer hetzelfde probleem ervaarde en de blauwe tegels werkte daar ook niet. Na een tijd geprobeerd te hebben en de cache en cookies te legen zat die in eens op de vernieuwde pagina.
Je webmail geen idee direct of de app mijn Telenet wat daar de oorzaak van kan zijn. natuurlijk hangt dit alles wel samen aan elkaar gelinkt maar of dat deze hinder ondervinden bij eventuele wijzigingen weet ik niet.
ik zojuist opnieuw volledig nieuw ingelogt en nieuw paswoord aan gemaakt en plots is alles terug in orde mischien ook eens proberen?
Ze zijn de layout aan het veranderen in mijn telenet
zal wel goed komen