Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5436
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Je verbruik - Er liep iets mis

Blijkbaar nog naweeën van de verhuis: ik heb Easy Internet met een verbruikslimiet van 150 GiB (in feite 300 GiB), maar kan mijn verbruik niet meer raadplegen. Ook via de app lukt het niet. Met nog 19 dagen te gaan en CoD die meer dan 100 GiB (of meer) binnensleurde zit ik een beetje op hete kolen.

internetverbruik.png

 

Juist gebeld naar de technische dienst en na 32 minuten (en 3 keer hetzelfde uitleggen, omdat de medewerker het niet dadelijk begreep; mensen met een limiet zijn een uitstervend ras, vermoed ik 😁) kreeg ik een droge reactie: men is bekend met het probleem, er zijn nog klanten die hetzelfde aan de hand hebben. Toen ik vroeg of ik dan maar moest hopen op het beste dat ik niet over mijn limiet zou gaan kreeg ik een bevestigende reactie. 😮

Wat hij wél zei is dat mijn verbruik op 0 stond, maar daar kan ik niet op rekenen. Vroeger ook al aan de hand gehad: Telemeter niet kunnen raadplegen, maar in de achtergrond werkte het kreng nog.

Nieuwsgierig: zijn er nog mensen die hetzelfde aan de hand hebben? Als ik op het forum zoek, dan lees ik dat ik in 2022 hetzelfde aan de hand heb gehad. Ik hoop dat het in orde komt bij de aanvang van de nieuwe periode...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
1 reactie
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5436
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Je verbruik - Er liep iets mis

Omdat het probleem er nog steeds was na het begin van een nieuwe periode heb ik het contactformulier nogmaals ingevuld en gevraagd om een dossiernummer aan te maken.

Vandaag werd ik gebeld door iemand van de technische dienst. Het probleem werd bevestigd, er stond reeds een alarm waardoor een dossiernummer niet mogelijk was, maar mijn telefoonnummer is nu gekoppeld, zodat ik in principe een SMS krijg bij aanpassingen. IT zou er in elk geval al mee bezig zijn en het zou idd een algemeen probleem zijn.

En moest het zijn dat ik over de limiet zou gaan en op smalband, dan mocht ik bellen en zouden ze een reset doen.

Het probleem is (nog) niet opgelost, maar dit is goed werk van de helpdesk en als het goed is, dan mag dat ook gezegd worden.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.