Blijkbaar nog naweeën van de verhuis: ik heb Easy Internet met een verbruikslimiet van 150 GiB (in feite 300 GiB), maar kan mijn verbruik niet meer raadplegen. Ook via de app lukt het niet. Met nog 19 dagen te gaan en CoD die meer dan 100 GiB (of meer) binnensleurde zit ik een beetje op hete kolen.
Juist gebeld naar de technische dienst en na 32 minuten (en 3 keer hetzelfde uitleggen, omdat de medewerker het niet dadelijk begreep; mensen met een limiet zijn een uitstervend ras, vermoed ik 😁) kreeg ik een droge reactie: men is bekend met het probleem, er zijn nog klanten die hetzelfde aan de hand hebben. Toen ik vroeg of ik dan maar moest hopen op het beste dat ik niet over mijn limiet zou gaan kreeg ik een bevestigende reactie. 😮
Wat hij wél zei is dat mijn verbruik op 0 stond, maar daar kan ik niet op rekenen. Vroeger ook al aan de hand gehad: Telemeter niet kunnen raadplegen, maar in de achtergrond werkte het kreng nog.
Nieuwsgierig: zijn er nog mensen die hetzelfde aan de hand hebben? Als ik op het forum zoek, dan lees ik dat ik in 2022 hetzelfde aan de hand heb gehad. Ik hoop dat het in orde komt bij de aanvang van de nieuwe periode...
Bjørn (sb) | Ere-Krak An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.' Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.