Beantwoorden
euroglot
Freshman Beetjesweter
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Dossier business naar particulier duurt reeds 4 maanden

het duurt nu reeds 4 maanden om mijn bussines acount volledig af te sluiten.

en om mijn nieuw particulier account werkende te krijgen in MYTelenet.

4 maanden lang krijg ik de melding "dit account wordt omgezet"

kan er nu eindelijk eens iemand van Telenet hiervoor de nodige actie ondernemen?

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: bussines naar particulier account duurt reeds 4 maand

5 reacties
euroglot
Freshman Beetjesweter
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party! Leesclubje starten? It's your fifth party!

kan er nu eindelijk eens iemand van Telenet hiervoor de nodige actie ondernemen?

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Hier op De Netweters kunnen we je daar helaas niet echt mee helpen.

Aangezien het al zo lang aansleept kan je misschien wel overwegen om Telenet een formele klacht te sturen: Ontevreden? Laat het ons weten 

Contacteren ze je niet optijd of sleept het daarna nogsteeds aan, dan kan je een klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie (zie voorgaande link)

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@euroglot  schreef:

Waarschijnlijk ben je nog altijd aan het inloggen met je oude business login, en kom je terecht op je oud klantennummer?

Als particulier klant heb je een nieuw Klantennummer gekregen. De volgende stap (die moet je zelf doen) is een nieuwe Telenet login maken!

Ik raad je aan om een ander e-mail adres te gebruiken voor de nieuwe login. 

• met je oude login heb je dan nog altijd toegang tot je oude business account (voorbeeld opvragen van oude facturen), zelfs indien hierop geen actieve diensten meer zijn.
  • met je nieuwe login heb je dan toegang tot je nieuwe particuliere account (diensten, nieuwe facturen, enz.) 

Zo blijven beide accounts van mekaar gescheiden.

ChristofM
Expert Moderator
Champagne, lezer van het jaar! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

@euroglot We hebben jouw dubbele bericht onder dit topic van jou geplaatst. Zo blijft dit ook overzichtelijker voor onze leden. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewChristof | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

koenraad1
Professional Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Beste,

Ik maak juist hetzelfde mee , nu al een maand lang,maar ga geen 4 maanden wachten ,denkt dat alles sneller gaat door alles op te zeggen bij telenet en naar de concurent te stappen