42204
netweters
|
18615
gesprekken
|
20108
vragen
|
Ik wou na contractwijziging eens via MyTelenet gaan kijken welke prijs ik per onderdeel van mijn pakket nu juist ga betalen, met controle van korting op extra dienst.
Tot mijn frustratie vind ik dit niet terug.
Ik zie wel een overzicht van mijn bestellingen of onderdelen van mijn pakket, maar zonder de prijzen ernaast...
Waar kan ik de prijzen nakijken zonder dat ik moet wachten op de volgende afrekening waarna mijn herroepingsrecht verstreken is wanneer het contract niet volgens afspraak is
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Prijs via My Telenet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wanneer je een aanpassing doet aan je contract dan krijg je normaal een email met dit overzicht, heb je dat niet gekregen?
Via welke weg heb je de aanpassing gedaan? Klantendienst, winkel of zelf online?
@WG94
Ik heb een bevestiging gekregen, maar enkel voor wat Play Sports betreft voor de volgende 12 maanden.
Maar geen overzicht van mijn hele contract.
Via de dienst die mijn klacht behandeld heeft. Telefonisch.
Bekijk zeker de spam map eens
Je hebt enkel Play Sports aangepast?
Dan blijft de rest van je abonnement gewoon hetzelfde, daar krijg je dus ook geen nieuw overzicht van. Een Entertainment pakket zoals Play Sports is eigenlijk geen aanpassing van je contract, dat is een bijkomend contract.
@luc55 Neen, helaas
Maar het overzicht zou toch naast die mail ook ergens op My Telenet moeten terug te vinden zijn ?
@WG94
Maar het totaaloverzicht met prijzen zou toch ook ergens op My Telenet moeten terug te vinden zijn ?
Waarom zetten ze niet gewoon de prijs die je op dit betaalt betaalt naast je diverse onderdelen van je totaalpakket (onder "Mijn Producten").
Dat zou veel transparanter en gebruiksvriendelijker voor de klant zijn.
@Carat Via https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/tarieven/
kan je toch zien welke prijzen je moet betalen 😉
@Master-Magic
ook dit antwoord geeft aan dat er op "My Telenet" geen gepersonaliseerd online overzicht is met de actuele prijzen die je betaalt per onderdeel van je persoonlijk pakket (incl. kortingen).
De pagina met alle mogelijke keuzes en prijzen ken ik, maar ik wil een beperkt overzicht met wat ik zelf allemaal gekozen en veranderd heb, zonder dat ik zelf die verschillende prijzen moet opzoeken.
@Carat Normaal wordt dit via mail verstuurd wat er veranderd van prijs en pakket.
misschien is er een foutje gelopen of is er van je aanpassingen enkel de voetbal is veranderd van prijs en de rest hetzelfde gebleven,
staat het er toevallig niet in dat de rest niet veranderd van je abbo ??
@Master-Magic
Ik heb 2 mails gekregen met enkele minuten verschil ertussen.
1) "Je Telenet-bestelling"
2) "De samenvatting van je Telenet overeenkomst"
Telkens gaat het enkel over de Play Sports optie.
Bij 2) moet je klikken op een link "samenvatting van je overeenkomst" waarna je op een online PDF-document terechtkomt, ook enkel over Play Sports.
Als je op deze pagina Beheer je producten | MyTelenet klikt op "Beheer je opties" dan krijg je normaal een overzicht van je huidige tariefplan & opties inclusief prijs.