24756
netweters
|
152400
antwoorden
|
20699
vragen
|
Beste Netweters,
Situatie: ik heb een "Marakele Docsis 3.1" router samen met een WiFI Powerline. Mijn modem/router heeft dus geen WiFi module.
Sinds kort is er een nieuwe Mijn Telenet en daar lijk ik tegen een bug aan te lopen.
Ik zou graag enkele port forwards willen instellen maar geraak niet in het menu waar ik vermoed dat dit zich bevindt. Namelijk Modem -> Geavanceerde Instellingen
Hier krijg ik steeds volgende error: "Het draadloos signaal staat uit. Zet het aan om deze pagina te bekijken."
Zijn er mensen met een gelijkaardige setup die tegen deze issues aanlopen?
"Marakele Docsis 3.1 router" nog nooit van gehoord. Dat je portforwarding instellen niet werkt zal wel liggen aan de algemene problemen die ze hebben momenteel.
Telenett weet al langer van jou probleem.
Er zit niets anders op dan wachten,zoals vele andere,tot ze het probleem hebben opgelost..
"Marakele Docsis 3.1" zo wordt de CV8560E ook wel eens genoemd.
@robatoras schreef:
Telenett weet al langer van jou probleem.
Er zit niets anders op dan wachten,zoals vele andere,tot ze het probleem hebben opgelost..
"Marakele Docsis 3.1" zo wordt de CV8560E ook wel eens genoemd.
@robatoras klopt! Maar "Marakele" is meer een interne naam, wordt minder richting klanten gebruikt. De modem noemt officieel E-Router of de CV8560E, of de Docsis 3.1 E-Router. Dit lijkt me wel een andere foutmelding. Hier lijkt Mijn Telenet een ander type modem te verwachten en niet één zonder WiFi. Andere krijgen namelijk de ng.omapi-404-errorfield foutmelding te zien.
Zijn er nog leden met een E-Router die deze foutmelding zien op de nieuwe Mijn Telenet omgeving?
En nee ik bedoel niet degene die de 404-foutmelding zien, daar bestaat een andere thread voor.
Ik zit niet te wachten op de nieuwe 'Mijn Telenet'
Oude software van mijn CV8560E loopt als 'n klokkie.
Waarom zetten ze de mensen met problemen(al weken) voorlopig niet terug op de vorige software,tot hunne zooi is opgelost.
Mischien enkele techniekers van Ziggo 'n paar dagen inhuren.Het blijft maar duren.
@robatoras dat is hier al meermaals benoemd door de leden, wat een volledig begrijpelijke reactie is. Maar dat is niet mogelijk, als klant kan je trouwens ook niet vragen om terug overgezet te worden op het oude IT-systeem. Iedereen zal op het nieuwe IT-systeem terecht komen en dit in verschillende fases.
Nieuw system,heeft dat te maken met docsis3.1 uitrol om hogere upspeed naar 100Mbps
Voor het overige zou ik niet weten wat ik mis met mijn oude IT-system.
Zijn er al mensen die gebruik maken van het nieuwe IT-system,en wat is het verschil,met het oude system.
Andere krijgen namelijk de ng.omapi-404-errorfield foutmelding te zien.
Zijn er nog leden met een E-Router die deze foutmelding zien op de nieuwe Mijn Telenet omgeving?
Antwoord.
Ik zie nog steeds geen reactie