Beantwoorden
JConinx
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur! It's your fourth party!

Mijn Telenet-mijn thuisnetwerk niet beschikbaar

Kan al verschillende dagen niet meer op mijnTelenet-jethuisnetwerk om mijn modeminstellingen te controleren.

krijg steeds deze melding :

 

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.

0 Likes
5 reacties
KelvinUceta
Freshman Veelweter
Berichten: 174
De magic number! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! BINGO!

Mijn Telenet-mijn thuisnetwerk niet beschikbaar

Raar, ik heb geprobeerd en ik kan zo in! Met een 2de web browser proberen en Cookies verwijderen misschien?!

 

Grtz,

 


Dubito, ergo sum
MOBO: ASUS TUF Z690-PLUS - CPU: Core i9-12900K - AIO: Corsair H100i Elite LCD
RAM: 32 GB DDR4 3200 Ghz - GPU: MSI GeForce GTX 1660 SUPER 6G
OS: Win 11 Pro
0 Likes
JConinx
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur! It's your fourth party!

Mijn Telenet-mijn thuisnetwerk niet beschikbaar

Heb ik al allemaal geprobeerd, google chrome , microsoft edge , safari .

allemaal met hetzelfde resultaat . Modem reset al uitgevoerd. Ook zonder resultaat. 

0 Likes
_XiroN
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Say what?!

Mijn Telenet-mijn thuisnetwerk niet beschikbaar

Ik heb dit ook echt elke keer, enige wat helpt is de 'privemodus' van mijn browser gebruiken... 

0 Likes
TheLaw
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Mijn Telenet-mijn thuisnetwerk niet beschikbaar

@JConinx 

Heb je al eens geprobeerd wat er staat?

Bel naar de klantendienst.

 

Meestal loopt er achterliggend iets fout en dan halen ze dat er uit.

0 Likes
JConinx
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur! It's your fourth party!

Mijn Telenet-mijn thuisnetwerk niet beschikbaar

Inderdaad klantendienst kan misschien helpen , maar heb het eerst hier geprobeerd om te weten of het een algemeen probleem is .

 

ik heb ondertussen een andere manier gevonden om in de modeminstellingen te geraken.

 

via je WiFi-paspoort -> kies de rode tekst modeminstellingen