24751
netweters
|
152347
antwoorden
|
20691
vragen
|
Kan al verschillende dagen niet meer op mijnTelenet-jethuisnetwerk om mijn modeminstellingen te controleren.
krijg steeds deze melding :
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Raar, ik heb geprobeerd en ik kan zo in! Met een 2de web browser proberen en Cookies verwijderen misschien?!
Grtz,
Heb ik al allemaal geprobeerd, google chrome , microsoft edge , safari .
allemaal met hetzelfde resultaat . Modem reset al uitgevoerd. Ook zonder resultaat.
Ik heb dit ook echt elke keer, enige wat helpt is de 'privemodus' van mijn browser gebruiken...
Heb je al eens geprobeerd wat er staat?
Bel naar de klantendienst.
Meestal loopt er achterliggend iets fout en dan halen ze dat er uit.
Inderdaad klantendienst kan misschien helpen , maar heb het eerst hier geprobeerd om te weten of het een algemeen probleem is .
ik heb ondertussen een andere manier gevonden om in de modeminstellingen te geraken.
via je WiFi-paspoort -> kies de rode tekst modeminstellingen