41847
netweters
|
18366
gesprekken
|
19847
vragen
|
Op onze telenet App bij het verbruik zien wij enkel nog het totaal mobiel verbruik dus hebben one for 3 dus staat er nu 9 GB van de 900 GB maar wanneer ik op een iPhone klik staat er bij mobiel verbruik 0 GB ik zie enkel het aantal sms’jes en het aantal belminuten. Dit is plots veranderd is de app aangepast dan nu?
zijn er nog klanten met dit probleem waar ze invidueel hun mobiel verbruik niet kunnen zien? Maar enkel het totale mobile verbruik?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Zie mijn mobiel verbruik niet meer per smartphone
Bedankt voor je antwoord, nu weet ik ook meer zal dus een bug zijn in de App.
@m-jan20 klopt! Er is momenteel een issue waarbij sommige klanten enkel het totale verbruik zien, maar op nummer niveau steeds een verbruik van 0 zien.
@RudyBoumon eventueel kan je contact opnemen met Telenet via Messenger of WhatsApp en dan kunnen ze jouw klantennummer toevoegen aan dit dossier. Eens dit is opgelost, wordt je er dan normaal over geïnformeerd. 😉
Ik heb mijn klanten nummer doorgegeven via whatsapp en ze waren reeds op de hoogte. Als het is opgelost gaan ze mij contacteren.
Ik heb er geen last meer van wij zijn met onze smartphones naar proximus gegaan,betere ontvangst enzz .