24756
netweters
|
152398
antwoorden
|
20699
vragen
|
Allen,
Ikzelf ben Telenet medewerker en heb ook de nieuwe Telenet box om te testen, nu staat er een klant voor me die me meedeelde dat ze niet kon opnemen via de yelo play app.
Ze heeft zelf de nieuwe TV-Box en inderdaad na hetzelf gecontroleerd te hebben, kan ik ook niet via mijn app een opname starten voor een film die op een ander tijdstip gaat starten.
Help me plz ^^
mvg,
Mathieu
Gaat NOG niet, wachten op nieuwe Yelo Play2 (?). Gerucht is dat hij links en rechts al proefdraait...
Vreesde er al voor, bedankt voor je hulp!
@Ex-Netweter, wat @Theo2 zegt klopt.
De nieuwe app zal de 'Telenet TV-app' heten en die wordt momenteel getest door een kleine groep van klanten. Zodra die er is voor jou als TV-box gebruiker, zal je hierover zeker een e-mail krijgen.
@Theo2@ schreef:Gaat NOG niet, wachten op nieuwe Yelo Play2 (?). Gerucht is dat hij links en rechts al proefdraait...
Ik ben de nieuwe app momenteel aan testen en hiermee kan ik terug opnames plannen en bekijken.
@SuzyHoe sneller hoe beter🙂dochter zal blij zijn want ze mist de yelo app wel nu met de nieuwe tv-box
Komt er ook een aanpassing van de webpagina yelo ?