Beantwoorden
RPhil29
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Alles op zijn plek!

Oudere versie Flow TV voor Android TV installeren

Weet iemand of het mogelijk is om een oudere versie van de Flow TV app voor Android TV te installeren? Ik heb nu vaak last van 'hakkelig' beeld waarbij het vooral bij het voetbal nu opvalt dat het beeld soms een kleine hapering vertoont. Ik meen mij te herinneren dat ik dit in het verleden niet aan de hand. Daarom zou ik willen downgraden naar een vorige versie (al was het maar als test). Zijn de APK's van de vorige versies ergens te vinden?

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Oudere versie Flow TV voor Android TV installeren

@RPhil29  

Het lijkt mij niet dat je een downgrade kunt naar een vorige versie van de app. Er is dus een update die klaar gezet wordt en die overschrijft dus de oude versie en dan heb je ook direct de nieuwste versie. Dus een downgrade hiervan zal niet mogelijk zijn vermoed ik zelf ,ook niet via een APK die je kan gebruiken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Oudere versie Flow TV voor Android TV installeren

@patrick37 

 

Als je de app wegzwiert en je hebt een oude APK ergens kunnen bemachtigen is dat geen enkel probleem om die oude versie te installeren. Wel opletten dat je "automatisch updaten" afzet.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Oudere versie Flow TV voor Android TV installeren

@StefaanH  

Ok dan zou @RPhil29  het eens kunnen proberen natuurlijk. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RPhil29
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Alles op zijn plek!

Oudere versie Flow TV voor Android TV installeren

Het probleem is dat ik de oude APK nergens kan vinden. Daarom dat ik hier even kwam horen of iemand weet waar ik dat kan vinden (als dat überhaupt kan).

0 Likes