24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
Beste, de nieuwe serie die is toegevoegd nl "Outcast" , is zeer verslavend. Nu wou ik deze serie verder bekijken op de tablet/GSM aangezien het niet geschikt is voor kinderen, maar deze FOX serie vind ik niet terug in de App. zelf niet online bij de recent toegevoegde series. Enkel via de digibox kan ik de serie terugvinden.
We keken het zelf eens voor je na @Ex-Netweter. Outcast kan je op dit moment ook niet terugvinden op de digicorder. Deze serie zit momenteel niet in ons aanbod. Binnenkort (april) zal Outcast wel toegevoegd worden aan Play More. Dan ga je het ook via de Yelo Play app kunnen bekijken.
Met andere woorden: nog even geduld. 😉
Nee het is effectief de serie @Suzy 🙂
Hieronder de stappen van zoeken tot afspelen:
(wel raar dat de foto's ondersteboven staan, zowel op mijn smartphone als op mijn laptop staan ze goed, maar bij het uploaden staan ze ondersteboven. Kan ik daar iets aan doen? PS Kwaliteit kon beter, maar het is wel duidelijk zo he?
Foto's die jullie toevoegen, kunnen we zelf niet draaien, @Wheng.
Ik heb het nog eens even nagevraagd achterliggend en Outcast is pas vanaf 1/04 beschikbaar, dit werd dus ook aangepast. Er was dus een foutje in de TV-theek geslopen.
Bedankt om er ons op te wijzen.
Tochwel hoor bedoelde de serie. Heb tot vandaag dus, nog kunnen kijken.
Had misschien beter toch gezwegen.
Was al beetje verslaafd en nu moet ik wachten tot april