Beantwoorden
Stefke30
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Play Sports TV-gids onduidelijk op Play Sports app

De tv gids van playsports is zeer onduidelijk. Je kan niet zien welke voetbalmatch live word uitgezonden. Bij de jupiler pro league zie je zelfs niet welke ploegen er spelen. Bij de rest van de programma's, buitenlands voetbal, formule 1 enz... zie je niet of het een live uitzending is of een herhaling. Het is toch gemakkelijk op te lossen door in de tv gids te zetten: live formule 1 of live Anderlecht-Club Brugge om maar een voorbeeld te geven. Nu moet ik naar een andere voetbal app gaan om te zien wanneer welke ploeg speelt, dat kan toch niet de bedoeling zijn.

 

Titel gewijzigd door @DaanJordens  | Vorige titel: Playsports tv gids

Tags (1)
17 reacties
geertlint
Professional Weetjesweter
Berichten: 27
Topicvreter! Topicwurm! Dag van de Chocolade Say what?!

Play Sports TV-gids onduidelijk op Play Sports app

Ik merkte gisteren wel dat je nu ook kan swipen tussen de zenders terwijl je kijkt, dat is een mooie toevoeging, maar we staan nog ver van de functionaliteiten die er vroeger inzaten zoals opstellingen, een hoogtepunt terugkijken met een klik,...
Bovendien kan je maar swipen tot aan JPL1 kanaal en dan ga je naar PS1, JPL 2 en 3 kan je dus zo niet bereiken.  Iets foutloos opleveren is tegenwoordig niet meer de gewoonte bij Telenet....
De TV Gids op iPad is wel opnieuw beter, ik begrijp niet waarom dit op iPhone niet hetzelfde kan...

0 Likes
Stefke30
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Play Sports TV-gids onduidelijk op Play Sports app

Vroeger kon je met de playsports app tot 4 zenders bekijken met multi screen, opstelling van ploegen bekijken, belangrijke fases in een wedstrijd (doelpunt, gemiste kansen..) met 1 klik terugzien via de banner onderaan het scherm, nu niets meer en de Tv gids is nog altijd een ramp. Is het een wedstrijd die live uitgezonden wordt of 1 van de vele herhalingen, dat zie je niet in de tv gids van playsports en van de jupiler pro league zie je niet eens meer wie er speelt, dit noem ik geen vooruitgang maar 10 jaar achteruitgang. Jullie van telenet konden het vroeger, waarom nu niet meer???

In plaats van prijs verhoging zouden we nu minder moeten betalen want met de playsports app kan je gewoon nog kijken naar sport en al de extra's van vroeger zijn weg, foetsie 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Play Sports TV-gids onduidelijk op Play Sports app

Qua layout is het zeker een vooruitgang, maar qua functionaliteiten inderdaad een sprong van 10 jaar achteruit... 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes