Beantwoorden
K-330
Professional Meerweter
Berichten: 148
Opgeruimd staat netjes! Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Play Sports bestelbaar in Mijn Telenet ondanks actief

Beste Netweters,

 

We hebben ontdekt dat in 'Mijn telenet', dat de wat we besteld hebben, niet overeen komen met wat we zien in de TVshop 'mijn pakketten'.

Hier in huis hebben we namelijk een abonnement op Play sports, die we vorig jaar hadden besteld via het internet in 'extra pakketten' van 'Mijn Telenet.

Dat hadden we direct gezien via mijn telenet en de tvshop (via digicorder).

 

Nu gaan we gewoon eens kijken of alles nog bij het oude is en we ontdekken dat we Play sports moeten bestellen via mijn Telenet, terwijl we zien dat het nog steeds te zien is via de TVshop op de digicorder.

 

We vinden dit heel raar en we vroegen ons af, of je als klant niet meer je paketten kan veranderen via Mijn Telenet? Moet je nu elke keer naar de klantendienst bellen voor het activeren of het eindigen van een pakket, waarop je wilt abonneren?

Is dit een foutje of een beuste keuze van Telenet. Misschien om misbruik te voorkomen?

 

We hebben alle sinds niks veranderd en hebben we nog steeds Play sports.

 

Weet Suzy hierop een antwoord en hebben andere Netweters hetzelfde?

 

Er is bij ons geen mail of brief in de bus gevallen van eventuele veranderingen door Telenet.

Want de laatste tijd heeft Telenet al veel dingen veranderd en dat wij het belange niet mee eens waren en misschien nog zijn.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Play sports, actief of niet actief?

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play Sports bestelbaar in Mijn Telenet ondanks actief

@K-330  

je kan eens je cache en cookies legen van je webbrowser. Dan geheel opnieuw inloggen in 'mijn Telenet' en dan eens zien of die aanpassing erin staat. Als dat niet het geval is kan het een fout zijn en beste is dan eens de klantendienst te contacteren waarom je het niet staan. Via 'mijn Telenet' kan je nog altijd bestellen dat is en bestaat nog steeds dat is niet afgeschaft. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Play Sports bestelbaar in Mijn Telenet ondanks actief

Je kan in je webbrowser op de bewuste pagina het scherm verversen door de Ctrl-toets ingedrukt te houden en gelijktijdig op de F5-toets te drukken.

0 Likes