24796
netweters
|
152750
antwoorden
|
20735
vragen
|
Bij de eerste vijf kanalen van Play sports krijg ik de melding "streamingsproblemen", dit heb ik enkel op de laptop en niet op mijn gsm of tv.
Wat kan hier het probleem zijn?
Titel aangepast door Bjarne (MOD) | Originele titel: play sports op laptop
Ik heb net hetzelfde probleem....!
Heb het net even geprobeerd met edge beta 88.0, dus de laatste beta build en daar kan ik zonder probleem play sport bekijken op mijn laptop. ZOu eens je tijdelijke bestanden leeg maken waarschijnlijk zit daar wat rommel dat hier de boel blokkeert
Ik heb net hetzelfde probleem !!
Ik heb geprobeerd met zowel Chrome als Firefox... zelfde probleem.
Ik heb 2 pc's en zelfde probleem op beide. Dus kan bijna niet aan rommel in de temp map liggen...
Alle andere posten geen probleem om te streamen. Ook op mijn iPad geen probleem...
zeer frustrerend... Kanaal 6 op Play Sports lukt dan weer wel.
Ik ga deze week telenet zelf contacteren.
Waarom zou het niet aan je temp map kunnen liggen? Wanneer heb je die nog het laatst leeg gemaakt? En weet wel dat die zeer snel gevuld wordt door alle soorten applicaties en websites dus die wordt degelijk vervuild. Het is daarom ook dat je die moet opkuisen bij site problemen en desnoods ook je coockies verwijderen dan gaan de instellingen terug opgevraagd worden en ben je zeker dat alles perfect loopt op een site
@stefangroenen @jyka ik wil daar wel aan toevoegen als je de cache en cookies leegt houd er dan wel rekening mee dat je opnieuw je apparaat moet registreren. Nu weet ik niet of dat in de playsport ook zo is zoals bij de Tv app maar wilde het wel even vermelden.
Denk eerder dat je opnieuw moet inloggen,niet meer dan dat
Hej Stefan,
Alle temp en cookies deleted. Helpt niet...
Alvast bedankt voor de tip.
Weet niet of dit kan maar je zou je browser moeten resetten. Heb je bijvoorbeeld adins runnen verwijder die allemaal, niet deactiveren maar zorg dat ze uit je browser zijn en herstart je browser en probeer het opnieuw. Doe ook alle updates van je windows, soms ligt daar ook het probleem. En als je een goeie opkuis wil houden dan doe je een schijfopruiming en pak je het admin menu zodat je ook de rest update bestanden kan opkuisen.
@Ex-Netweter,
bedankt voor de tip. Ik heb na mijn laatste acties (die niets opbrachten) nog eens gekeken en het streamingsprobleem is opgelost. Ik vrees dat het probleem langs de telenet kant zat. Op mijn beide PC's werkt het weer. Ook al heb ik aan de tweede PC helemaal niets gedaan...