Beantwoorden
Alexander7
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Probleem bij het casten/Error

Na een jaar goed te kunnen casten met de Flow Tv app, ondervind ik vandaag een raar fenomeen.

Bij het starten van de app en verbinden met de televisie door te casten start het startscherm op maar van het ogenblik dat je gelijk welk programma  live of uitgesteld  wil bekijken krijg ik nu direct (met gelijk welk toestel) de volgende melding op het televisiescherm: "Error_player_title" en eronder "Error_player_subtitle (network_call_failled)
Alles al gereset en ook de app opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs...
Heeft iemand dit al voor gehad of weet er iemand raad? Ook Telenet zal anders een technieker erop plaatsen.

0 Likes
2 reacties
DaanJordens
Moderator
Berichten: 73
Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Probleem bij het casten/Error

Kan er iemand @Alexander7 verder helpen? 

Ervaar je dit probleem enkel bij het casten naar je televisie zelf? Of ook als je kijkt via de app zelf? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDaan | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Alexander7
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Probleem bij het casten/Error

Inderdaad Daan, het gebeurde alleen als ik op televisie wilde casten, niet op de app zelf...

Maar kort daarna heeft telenet een onderhoud uitgevoerd op de app en daarna was het terug ok. Dus opgelost!

Dank aan allen die wilde meedenken!