Beantwoorden
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Probleem met Telenet app op iPad na 2.16.0 update

Na update van de Telenet APP op mijn Ipad naar versie 2.16.0. heb ik sindsdien volgend probleem . 

Hij meet geen snelheid meer als ik voor Wifi optimaliseren kies. 

De rest van de informatie in de APP is wel juist.

Ik heb al eens de APP verwijderd en terug geïnstalleerd, doch het blijft hetzelfde.

Op mijn Iphone waar nog de vorige versie staat werkt alles normaal.

 

Het is geen probleem met WIFI want als naar de Telenet speedtest pagina ga heb ik normale snelheden, DL: 271,2 Mbps - UL: 18.6 Mbps .

Ik heb als product Onbeperkt Internet 300 Mbps.

 

Ik heb de vraag al gesteld deze morgen aan de helpdesk via Twitter en FB maar tot op heden nog geen antwoord gekregen.

 

 

 

EejuGowXgAIoo8-.jpg

0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Probleem met Telenet app op iPad na 2.16.0 update

Zet het optimaliseren van wifi af en herstart daarna uw Ipad.

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Probleem met Telenet app op iPad na 2.16.0 update

Heb ik al geprobeerd, maar het blijft hetzelfde. De andere onderdelen van de APP werken wel.

0 Likes
luukske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Say what?! Happy New Year! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Probleem met Telenet app op iPad na 2.16.0 update

Ik heb zojuist de update gedaan naar versie 2.16.0 van de app, en hier werkt dit wel nog.

Ik heb hier een All internet, test is gedaan met een iPhone SE 2020. Kan dit nog aan het modem liggen? Ik heb hier de Docsis 3.1 HGW.

33CE3F9E-EDB3-4EBB-8638-144C54ABA593.jpeg

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Probleem met Telenet app op iPad na 2.16.0 update

Ik heb de app verwijderd voor de tweede maal, iPad herstart, app opnieuw geïnstalleerd, en nu werkt het. Ik heb de zelfde procedure moeten toepassen om hem werkende te krijgen op mijn iPhone .