Beantwoorden
Framboos
Freshman Meerweter
Berichten: 138
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Probleem met swipen naar digibox

k heb een tv met digibox.

Als ik via de laptop OF via de yelo app op mijn smartphone een programma swipe naar die tv, dan gaat dit enkel voor een programma dat op hetzelfde moment bezig is. 

Als ik een programma van bvb een dag eerder wil swipen, krijg ik wel de mededeling op de tv : "geswipet via yelo app" , maar dan de mededeling op laptop of smartphone : " er is een probleem met swipen".

Het is wel zo dat ik wel degelijk zowel op laptop als op smartphone naar een programma van bvb gisteren kan kijken......

 

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Probleem met swipen naar digibox

@Framboos 

Heeft het ooit wel gewerkt of heeft dit nooit gewerkt ? 

Je kan altijd eerst de simpele dingen doen en dat is eens de digibox herstarten en je Yelo app eens opnieuw erop zetten , dus nu eraf halen en dan opnieuw installeren.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Framboos
Freshman Meerweter
Berichten: 138
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Probleem met swipen naar digibox

Dat lukt helaas niet....

0 Likes