24802
netweters
|
152792
antwoorden
|
20740
vragen
|
Bij opstart komt volgende melding tevoorschijn :
De yelo play app werkt éven niét.
Al volledig verwijderd maar helpt niet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zelfde probleem sinds enkele dagen
MINIX op android.
Teruggezet naar fabrieksinstellingen , nog altijd niets.🤔
@Geert9840 @Koen1979 is dit voor of na jullie zijn aangemeld? Probeer het sowieso ook eens op een ander toestel. Ik heb zelf de Yelo Play app hier even geopend en getest en merk geen problemen op. Heb hier ook nog geen andere meldingen over gezien.
Ik krijg die melding direct bij opstarten niet mogelijk om in te loggen. Heb een volledige reset gedaan van die tablet en het werkt nog niet.. Andere toestellen gaan wel. Deze morgen naar telenet-winkel geweest en zij wisten het ook niet
@Koen1979 @Geert9840 kunnen jullie me volgende informatie even laten weten:
Merk Minix NEO-X7-216A
Android versie 4.4.2
App versie 4.21.3
Vorige week was alles ok , nu niet meer
Andere toestellen geen probleem.
App. al gewist en opnieuw geïnstalleerd.
Ook al teruggezet op fabrieksinstellingen.
Altijd de melding app. werkt nu even niet.😪
Toestel:
Samsung Galaxy SM-T560
Android 4.4.4
Yelo play versie: 4.21.3
@Koen1979 @Geert9840 bedankt! Blijkbaar was men reeds op de hoogte van het probleem. Ik heb jullie info wel doorgestuurd om het onderzoek ernaar te bevorderen. Zodra ik merk dat het opgelost is, zal ik hier een update plaatsen!
@Koen1979 @Geert9840 blijkbaar is dit probleem sinds 14u30 opgelost. Kunnen jullie het eens testen en laten weten of het terug werkt? Thanks! 😉
Bij mij werkt het nog niet
Tv-app werkt nog altijd even niet 😕
@Geert9840 ik vermoed dat je de Yelo Play app bedoelt en niet de TV-app? Vraag het even om helemaal zeker te zijn, gezien dit 2 aparte apps zijn en je als klant maar één van de twee moet gebruiken.
Digicorder/digibox = Yelo Play app
TV-box = TV-app
Inderdaad Yelo Play App die de melding geeft "De TV-APP werkt EVEN NIET."
Heb TV-app ook al eens geprobeerd maar daar kan ik niet inloggen.
Hebben jullie al eens geprobeerd om de cache en de Telenet-cookies van jouw standaard browser-app te verwijderen of om een andere standaard browser te proberen?
Bij Samsung is dit bijvoorbeeld een app die "Samsung Internet" heet.
Je kan ook eens een andere standaardbrowser proberen (e.g. Google Chrome) via: Instellingen - Apps - Geavanceerd - Standaard apps - Browser app.
Juist nog eens getest en wonder het werkt weer.😀Oorzaak ?? (iets bij Telenet ?)