Beantwoorden
TheLaw
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Safespot Management portal

Beste,

 

Het zou gemakkelijker zijn om telenet safespot te kunnen managen vanaf een portaal (en niet de safespot app op de smartphone).

 

Ik zie dit als een management portaal om geavanceerde instellingen te wijzigen, scans te plannen uitzonderingen maken op bestanden die niet gescand moeten worden of FalsePositives uit de quarantaine herstellen.

 

 

Tags (2)
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot Management portal

@TheLaw 

Daar ben ik het volledig mee eens. Een eigen virus programma is ook zelf te 'regelen' dus safespot zou dit ook mogelijk moeten maken. Hier ben ik het dus volledig mee eens dat safespot ook gewoon een portaal krijgt waarin je je eigen dingen kan regelen betreft het instellen van bepaalde functies. Denk ook bijvoorbeeld aan het feit dat safespot uitgerust zou mogen worden met een gratis VPN functie die men kan gebruiken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TheLaw
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Safespot Management portal

@patrick37 

 

Aangezien Safespot gebruikt maakt van Bitdefender Endpoint protection moet er ergens een portaal zijn om dit aan te sturen.

 

Maar na contact via Facebook blijkt dit bij Telenet niet zo te zijn.

Echter vind ik dat een gebruiker en of een geavanceerde gebruiker de instellingen moeten kunnen wijzigen.

 

Een gratis vpn is voor mij part niet zo nodig, zelf maak ik gebruik van WeVpn vind deze betaalbaar 🙂 https://www.wevpn.com/invite?id=5692

TheLaw
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Safespot Management portal

Even tussen door.

Er is maleware gevonden op m'n toestel maar ipv deze in quarantaine te plaatsen blokeren jullie gewoon toegeng.

Ik wil deze setting zelf bepalen.

Hoe zet ik deze in quarantaine?

EPConsole_dxHPMAfkuM.png

Tags (1)
0 Likes
TheLaw
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Safespot Management portal

Voor m'n vorige post heb ik een oplossing gevonden door een full scan uit te voeren.

Dan werd deze in quarantaine geplaatst. Is niet logisch.

On-Acces scanner zou dit ook moeten doen.

 

EPConsole_3SgN4L4vs3.png