Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5869
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safepot+ app werkt niet op iPhone 15 Pro

@Moderator 

Onlangs heb ik Safespot+ geactiveerd op de nieuwste modem die ik heb gekregen. Dan volgens het stappen plan de Safespot app geïnstalleerd en gedaan wat ik moest doen. Maar bij de de app elke keer de melding dat Safespot niet actief staat op deze modem. Dan heb ik via de klantendienst een case laten op maken en TBO had bevestigd dat het zou moeten werken. Zo gezegd zo gedaan en opnieuw geprobeerd maar nee het werkte niet. 

Nu heb ik dit een tijdje aan de kant laten liggen en vandaag nog eens alles opnieuw geprobeerd. Maar ook weer hetzelfde resultaat via de iPhone , Safespot staat niet actief op deze modem. Dan Safespot+ eens gedeactiveerd en terug geactiveerd maar ook hier weer hetzelfde resultaat , Safespot staat niet actief op deze modem. 

De instellingen op de iPhone zijn correct ook de locatie voorziening aangezet zoals gevraagd wordt. Maar dan heb ik het eens geprobeerd via de Samsung die ik nog heb liggen en voilà Safespot app werkt en je kan alles doen wat je wil. 

De app versies heb ik gemerkt zijn ook niet geheel hetzelfde op de IOS kom ik de versie 1.8.13 tegen maar op de Android kom ik de versie 3.11.1 tegen. Op beide toestellen heb ik ze dezelfde machtigingen gegeven dus daar gaat het probleem ook niet liggen. 

Kan dit eens bekeken worden ? Want denk niet dat ik de enige ben met probleem ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
3 reacties
Marc9820
Freshman Weetjesweter
Berichten: 27
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Safepot+ app werkt niet op iPhone 15 Pro

Hier op een 15 max pro werkt het in dezelfde firmwareversie als de jouwe.

CaroO
Expert Moderator
Berichten: 38
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Verander-je-wachtwoord-dag

Safepot+ app werkt niet op iPhone 15 Pro

Hi @patrick37! Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Ik heb dit intern voor je nagevraagd. Zodra er meer nieuws is, brengen we jou op de hoogte. Bedankt voor de melding!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewCaro | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5869
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safepot+ app werkt niet op iPhone 15 Pro

@Moderator 

Heb nog eens getest met een oudere iPhone , de iPhone 12 mini , en daar kan ik Safespot ook op installeren en gebruiken. Heb de instellingen eens overlopen van de twee iPhones en die zijn exact hetzelfde. Ook zijn ze verbonden aan de zelfde wifi toestellen ,  dus ik test alles in één en de zelfde ruimte. Op de iPhone 15 Pro de melding dat Safespot niet actief is op deze modem , maar op de iPhone 12 mini als de Samsung werkt het. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.