24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Ik heb Safespot guard op mijn lg g6 staan en sindsdien kan ik geen updates van apps krijgen zonder dat ik guard uitschakel. Lijkt me niet normaal.
op mijn laptop die ik verbind met Telenet wifree op de camping. Ik zet dan mijn laptop de hotspot aan en ik kan geen enkel toestel nog verbindën met die laptop, ik weet niet hoe het komt. Vroeger zonder safespot guard ging het wel. Iemand een oplossing voor deze problemen.
safespot is beveiliging enkel voor je lokaal netwerk, dus geïnstalleerd op je modem thuis
best vreemd
Safespot is niet enkel voor je beveiliging thuis. Ook voor je andere toestellen waar je ook bent.
Dat je problemen hebt kan perfect voorkomen. Er zijn hier op de netweters al meer problemen gemeld, kijk eens na.
@louishufk zal morgen eens info vragen, laat iets weten
@Livin is er een reden dat je jouw toestellen niet rechtstreeks met de WiFree verbinding verbindt?
Enkele collega's intern hebben eens getest of ze zelf geen updates meer binnen halen op hun Android smartphone met Safespot Guard ingeschakeld. Maar dit was niet het geval, bij hen kwamen de updates gewoon binnen. Kan je daarom volgende informatie eens bezorgen:
Dan geef ik die info door aan de collega's die het willen onderzoeken. 😉
Hallo,,
de software versie van Android9 op mijn lg g6 is V30b-eur-XX
het probleem is begonnen bij de installatie van safespot guard.
herstarten heb ik ook geprobeerd, veranderd niks.
Updates zijn nog gebeurt na uitzetten safespot guard
ik gebruik enkel WiFi op mijn smartphone dus de andere opties kan ik niks over zeggen.
voor Wifree op de camping gebruik ik een grotere antenne om een betere ontvangst te hebben. Zitten wat ver van het Wifree punt. Daarvoor gebruik ik mijn laptop en zet ik de hotspot aan. Werkte perfect voor installatie van safespot guard. Ik vermoed dat het een instelling is maar ik weet niet welke.
ik hoop dat je genoeg info hebt, anders kunnen ze mij bellen.
iemand een oplossing??
@Livin de collega's van Safespot zijn dit nog altijd aan het bekijken met de leverancier. Kan je ons nog vertellen hoe je precies jouw laptop instelt als hotspot. Je maakt met je laptop dus eerst verbinding met het WiFree netwerk en wat doe je dan precies? De collega's proberen dit probleem te reproduceren, maar dit is ze tot nu toe nog niet gelukt. Als je even stap voor stap zou kunnen vertellen hoe je het opzet, kan dit helpen.