24749
netweters
|
152304
antwoorden
|
20689
vragen
|
Beste allen
Heb al een poosje terug problemen met Safespot in combinatie met een TN EMTA modem.
Krijg altijd de melding "netwerk niet beveiligd".
De app verwijderen op mijn android-smartphone en tablet en opnieuw installeren lukt niet i.t.t. enkele weken geleden.
Krijg nu weer de melding dat er verbindingsproblemen zijn met de modem ... Net zoals in de beginne ...
Dank voor jullie reacties
Heb hem opgestart.
Zal eens hertellen naar "fabrieksinstellingen" ... Dank voor de tip !
Helaas geen resultaat na reset.
Via "mijn telenet" kon ik de modem immers niet terug stellen. Ik kreeg weer een foutmelding "uw verzoek kan momenteel niet uitgevoerd worden. Indien het probleem blijft aanhouden, contacteer de klantendienst".
Ik heb dan een reset uitgevoerd door het knopje op de achterkant van de modem in te duwen. Dit werkte wel.
Finaal: klantendienst opgebeld. Onmiddellijk werd een ticket gemaakt voor TBO. Wachten dus ...
@klive dus een dossier voor de technische achterliggende dienst die gaan het na kijken voor je. Dacht het wel als het zo niet opgelost geraakt. Nu afwachten wat het probleem gaat zijn of de oorzaak beter gezegd.
Vorige week merkte ik plots dat safespot het terug deed ...
Geen tel. gehad van Telenet. Dus oorzaak: "ongekend" voor mij althans. Blijkbaar niet voor Telenet ...