Beantwoorden
Tomy1974
Experienced Meerweter
Berichten: 99
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Goed bezig!

Safespot

Goedendag

Heb het volgende probleem vastgesteld met de app van Safespot, namelijk dat deze geen verbonden toestellen meer weergeeft in de app.

Ondertussen de modem al terug opgestart gehad, de Safespot app verwijderd en terug geïnstalleerd.

Gisteren een telefoon gekregen van Telenet zelf (technische ondersteuning op afstand) dat dit een bekend probleem is en dat ze hieraan aan het werken zijn voor een oplossing.

De problemen zijn begonnen na het weekend van 5 en 6 november 2022, daarvoor heeft het altijd gewerkt.

Er zouden nog mensen moeten zijn met dit probleem?

Greetz, Tomy

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Safespot

@Tomy1974 

Ik herken dit probleem niet ik zie perfect in de app welke toestellen wel en niet verbonden zijn. Gebruik een Iphone 13. 

Even ook gezien op de Samsung , die heb ik ook eentje thuis , en daar is idd een probleem mee daar zie ik geen verbonden toestellen. Dis trouwens al iets wat erg lang speelt op Android en dan bedoel ik al een paar maanden en niet zo maar een weekje. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tomy1974
Experienced Meerweter
Berichten: 99
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Goed bezig!

Safespot

Goedendag

Ondertussen geeft de Safespot app terug toestellen die verbonden zijn, maar niet alle toestellen.

Zo is er minstens 1 toestel die effectief verbonden is op een bepaald IP-adres maar niet als verbonden word weergegeven in de Safespot-app.

Wel in de Telenet-app staat deze wel verbinding als actief.

En het IP-adres is ook correct voor dit toestel in de Safespot-app.

Telenet is hier ondertussen ook op de hoogte van.

Greetz

Tomy

 

0 Likes
Tomy1974
Experienced Meerweter
Berichten: 99
Even demarreren... Warming up? De vlam zit erin. Goed bezig!

Safespot

Ondertussen werkt het terug naar behoren.

0 Likes