Beantwoorden
sledge
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
Say what?! Star Wars Day On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

Ik heb besloten om te stoppen met mij blauw te betalen aan TV en decoders, vooral met het uitgebreide herhaal verhaal van de zenders.  Ik wil enkel nog zien wat voor mij interessant is, en daarom wens ik over te gaan naar een Flow tv abonnement.  Maar ik vind nergens op hoeveel schermen dit tegelijk kan....   Bij TV Vlaanderen betaal je 16 euro voor dubbel zoveel zenders, kan de app op 5 apparaten en je kan met 2 schermen tegelijk zien.  Duidelijker kan niet.

Van Flow vind ik enkel dat er maar 14 zenders zijn, maar nergens op hoeveel toestellen dit kan, of hoeveel schermen tegelijk kunnen kijken.

Wij hebben 2 TV toestellen thuis, en elk een tablet en smartphone.  Minimum 2 schermen tegelijk zou gewenst zijn.

Is er iemand die mij meer info kan geven, want ik ben niet bereid om voor elke zender apart een app te installeren om het nieuws, terzake, ...te zien.  

Wat doet dit met de telemeter ?  Mijn vrouw heeft de neiging om de tv als achtergrond op te zetten in plaats van de ouderwetse radio, hoeveel verbruikt dit ongeveer ?

0 Likes
35 reacties
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

@Master-Magic Ik ben me ten volle bewust hoe duur eurosport is, toen ik nog yugo gebruikte heb ik een gekeken wat het zou kosten om te abonneren op eurosport via hun app op de apple tv, het ging meer per maand kosten dan yugo toen. je krijgt dan wel meer kanalen, maar ik wilde gewoon eurosport voor die paar wielerwedstrijden dat de vrt niet uitzend alsook snooker, maar had het er niet voor over

0 Likes
sledge
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
Say what?! Star Wars Day On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

Ik heb een maand tv vlaanderen app gebruikt, deze was een maand gratis te testen. 

Resultaat : op gsm en tablet werkte die perfect.  Op mijn smart tv in de woonkamer gedeeltelijk, soms haperde deze soms even.   In de slaapkamer dacht ik dat mijn smart tv genoeg was, maar de app kon ik niet in de store vinden, dus niet smart genoeg.....

Conclusie : ik  hou mijn twee decoders tot ik een andere tv dien aan te schaffen, dan heb ik twee tv toestellen die smart genoeg zijn om de app te installeren.

En neen beste mensen : ik stream niet van gsm naar tv, daar begin ik niet mee.

Wat ik wel kwijt wil : als ik moet kiezen tussen de app van tv vlaanderen of van telenet dan gaat mijn voorkeur uit naar tv vlaanderen, maar zenders voor hetzelfde geld, ook terugkijk tv, enkel geen opnames.  Maar gezien terugkijk tv is dan niet echt nodig.

0 Likes
DenC
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

Je zou ook de chromecast met google tv kunnen aanschaffen, zelfde resultaat en veel goedkoper dan een nieuwe tv 😊👍

0 Likes
sledge
Professional Weetjesweter
Berichten: 46
Say what?! Star Wars Day On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

naar een chromecast moet je toch ook  streamen met de gsm/tablet ?

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2697
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

Hij zal het hier over hebben

https://store.google.com/be/product/chromecast_google_tv?hl=nl&pli=1

niet de oude chromecast het eerste model 

dit is de vierde of vijfde model ben de draad kwijt

DenC
Professional Weetjesweter
Berichten: 34
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

TV Flow op hoeveel schermen te bekijken ?

Er is tegenwoordig een chromecast met googletv besturingssysteem ingebouwd.

0 Likes