Beantwoorden
Vinny70
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

TV app iPhone/ipad kan niet aanmelden

Reeds maanden lukt het niet om aan te melden op de Telenet TV app op mijn iPhone en op mijn iPad.

Er kan geen verbinding gemaakt worden, probeer later opnieuw.

Er zijn reeds eerder meldingen geweest over dit probleem op dit forum.

Daar lees ik dat het probleem bij Telenet bekend is en dat ze er aan werken.

Kan toch niet dat dit na maanden nog niet opgelost is?

 

0 Likes
4 reacties
Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 92
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

TV app iPhone/ipad kan niet aanmelden

Kijk gratis naar VRT MAX, VTM GO en GoPlay (van Telenet!), en spaar zo ook nog eens massa's geld Is het niet raar dat mensen 20 euro per maand betalen voor reclame, de enige zenders die überhaupt worden gekeken kunnen gratis gekeken worden. Ik snap niet hoe mensen 20 euro per maand kunnen verantwoorden voor iets met reclame dat je gratis kan kijken. 🤷‍ 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5326
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV app iPhone/ipad kan niet aanmelden

@Jari_Opsomer voor die 20 euro heb je wel 75 HD zenders in het basis pakket, niet iedereen kijkt ze allemaal maar je hebt meer aanbod via de kabel dan al die aparte apps.

en als je alles wilt zien kost het u meer via de apps, en voor sommige zenders is er geen mogelijkheid in belgie om officieel een zender via de app te bekijken. 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2762
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

TV app iPhone/ipad kan niet aanmelden

0 Likes
Vinny70
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
Verander-je-wachtwoord-dag Complimentendag Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

TV app iPhone/ipad kan niet aanmelden

Probleem opgelost door de app te verwijderen en opnieuw te installeren.