24757
netweters
|
152463
antwoorden
|
20709
vragen
|
Misschien niet het juiste bord, maar mijn issue is als volgt ...
Ik bestelde op de site van telenet via "mijn telenet" voor een upgrade van mijn basic internet naar een Internet Fiber 200. Ik doorliep alle stappen en kreeg overal groen...zoals, Je hebt al de juiste modem voor je nieuwe internetabonnement. Er is geen installatie nodig.We activeren je nieuwe abonnement dus gewoon automatisch zodra je bestelling is verwerkt. Dus ik deed volgende tot op het einde,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Volgens mij zal de bestelling wel doorgelopen zijn als je een bevestigingsmail hebt ontvangen. Wanneer deze er niet is gekomen is er volgens mij iets misgelopen.
In ieder geval kan je daarvoor best even contact opnemen met de Telenet klantendienst op het nummer 015/66.66.66 of via Facebook of Twitter.
in die mails staat,
Beste Jerry,
Je hebt onlangs op telenet.be Internet Fiber 200 in je winkelwagentje gestoken. Daarna heb je je bestelling niet afgerond.
Momenteel geniet je echter van een straffe prijs voor dit product. Wil je hier ook van profiteren? Open snel je winkelwagentje! Internet Fiber 200 online bestellen is snel, veilig en voordelig.
Vriendelijke groeten,
Het Telenet-team
@Ex-Netweter zoals niels zegt contact opnemen, maar ge zit ook met weekend kan zijn dat het maandag pas kan verwerkt worden.
Jos
die vriendelijke jongen van telenet op twitter die me gisteren geholpen heeft , is aan het kijken wat er schort 🙂
@Ex-Netweter ok dan zou het moeten in orde komen, laat het ook hier weten.
Jos
@Ex-Netweter schreef:die vriendelijke jongen van telenet op twitter die me gisteren geholpen heeft , is aan het kijken wat er schort 🙂
Keep us posted!
Dit Social Media team, dat notabene op Zondag werkt verdiend een een dikke pluim !!!
En @Ex-Netweter : ist gelukt??
Yup !! All good in da hood !!
@Ex-Netweter schreef:Dit Social Media team, dat notabene op Zondag werkt verdiend een een dikke pluim !!!
Heb ze net de complimenten doorgegeven!
En gewoon ter info: het Telenet Social media team werkt 363 dagen per jaar. Op weekdagen van 8u-22u en in weekends en op feestdagen 9u-18u. *thumbs up*