24761
netweters
|
152503
antwoorden
|
20714
vragen
|
Bij het instellen van 'WiFi beheren en verbinden' in de app gaat de app over naar Safari om het profiel op te halen, waar hij ook blijft haperen op het zoeken (het gele scherm met de bolletjes die in een ronde draaien). Veder gaat het niet, het installeren van het profiel gaat niet verder. Weet iemand hier raad mee? De app herinstalleren en opnieuw inloggen heeft geen soelaas gebracht.
@Paddie1980, bedankt voor de info! Kan je nog vermelden welk type van toestel je precies gebruikt? Heeft dit vroeger wel gewerkt of is dit de eerste keer dat je WiFi beheren en verbinden wil gebruiken via de Telenet Mobile app?
Ik gebruik een iPhone 7 plus. In het verleden was het geen probleem om het te installeren, het heeft gewerkt.
Log voor je de app gebruikt eerst in op de telenet website met Safari.
Surf naar www.telenet.be en log in met uw gegevens.
Nu je ingelogd bent op de website is je profiel (waar de app naar zoekt) ook beschikbaar.
Probeer dan eens opnieuw om de mobile app in te stellen.
Succes
Hallo Puch, heb t geprobeerd, maar zonder succes. Heb t gevoel dat t aan de instellingen van safari ligt. Blijf daar hangen om zo t profiel op te halen.
Ik heb de app op mijn eigen telefoon verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ingesteld.
Op een gegeven moment schakelt hij inderdaad over naar Safari. Daar krijg je zo'n wacht gifje die blijft rond draaien en lijkt alsof hij blijft hangen, maar in de mobile app is het profiel wel correct geladen en staat de beheer voor wifi aan.
Misschien moet je dat eens proberen. De app eerst volledig verwijderen en dan opnieuw proberen in te stellen.
Je moet natuurlijk wel 100% zeker zijn dat uw login en uw wachtwoord correct is. (Zelfde als bij mijn telenet)