24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sinds enkele dagen werkt mijn Telenet support app niet meer.
Android 8.1 op Google Pixel 2, zowel via 4G als wifi
ik heb al geprobeerd:
* Opnieuw inloggen
* De app verwijderen en opnieuw installeren
* De cache en data vd app te wissen
* Inloggen op mijn Telenet gaat prima
* Geen problemen met de andere Telenet apps of met mijn Telenet login
Ik krijg als ik de app opstart het bericht dat ik moet inloggen, dat doe ik dan, daarna krijg ik een blanco wit scherm.
Heeft er nog iemand dit probleem?
Of suggesties nog om het op te lossen?
Bedankt!
Hier lukte het eerst wél, maar kreeg ik melding van een technisch probleem. Opnieuw ingelogd en ook een blanco scherm.
Ligt niet aan ons, maar aan TN. Even wachten, ze zullen het wel oplossen...
Edit: Het is nu 22:40 en ik kan nog steeds niet inloggen. Ik heb gecontroleerd op updates en er is geen update beschikbaar voor de Telenet Support app.
@Suzy - Tegen de tijd dat je dit leest is het misschien al opgelost, maar weet jij hier misschien meer over?
De laatste versie 2.9.1.
gisterenavond werkte het weer even wel. Maar nu vanochtend moest ik opnieuw inloggen en krijg ik volgende schermen
Wat ik nu vaak heb is dat telkens zegt dat ik opnieuw moet aanmelden, maar dan druk ik terug knop op mijn smartphone en laad het toch. En dan werkt het oké