41845
netweters
|
18358
gesprekken
|
19841
vragen
|
Ik heb een nieuwe TV Box MXQ pro 4K gekocht. Toestel draait op android 10.1. De telenet TV app (ook VRT max) is niet beschikbaar in de play store. Mijn Google account is wel degelijk Belgisch. (VTM Go is wel beschikbaar).
Via APK pure heb ik wel een versie kunnen installeren maar die is verouderd en werkt niet. Updaten lukt ook niet.
Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? Een instelling in de TV box? Is er een APK beschikbaar?
Met vriendelijke groeten,
Paul
Dit lijkt me eerder onwaarschijnlijk. Het probleem zit erin dat de play store de app niet aanbiedt. Zou de play store app de hardware checken of alleen de software (Android versie)?
Die checkt ook de hardware.
Ik heb deze
en daarop werken de apps nog perfect.
is een andere chipset zag ik dan de uwe.
Heel eenvoudig: de Telenet TV-app wordt niet aangeboden in de Playstore omdat je hardware niet compatibel is.
Dit is zo bij alle android toestellen.
Er staat wellicht een verkeerde versie van de Play Store op die box.
Die bakjes zijn goed voor netflix disney+ maar geen belgische app's
zal niet werken nu niet en later niet genoeg getest
Als je geluk hebt dan werkt het veel werken niet
best bij bekende merken blijven en hoppen bij de volgende update dat het nog werkt
@Polten zelf uw apk installeren https://apkpure.com/nl/telenet-tv/be.telenet.tv
Indien Telenet Tv niet beschikbaar is in de playstore kan je dit zelf installeren.
Ik heb die versie al geprobeerd maar ze is verouderd en ze werkt niet meer. De nieuwe versie van de software wordt blijkbaar door het toestel niet ondersteund. Ik stuur het toestel terug.
Toch bedankt voor de tip
Paul
Beter merken nemen
budget toestel : Chromecast met Google TV 2K
Met draad (meestal beter)
Nokia Streaming Box 8000 ,Nvidia Shield TV Pro ,Apple TV 4K (2021) 64GB
Nokia Streaming Box 8010 binnenkort