Beantwoorden
Serge_S
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet-app verbruik nakijken

Ik heb thuis Telenet internet, digitale televisie en vaste telefonie.

Hiervoor gebruik ik op mijn smartphone de Telenet app en is perfect.

Maar op het werk heb ik een split bill abonnement via mobiele  provider Base.

Recent werd dit ook Telenet.

Om mijn gsm verbruik en persoonlijke extra kosten op te volgen dien ik nu dus ook de Telenet app te gebruiken maar moet dan eerst afmelden bij mijn home abonnement dan opnieuw aanmelden met andere login en paswoord.

Ik gebruik liever een andere app voor enkel het mobiele telefonie zoals voorheen. 

Of de optie om de Telenet app hierop in te stellen dat deze compatibel is om een apart Telenet abonnement te consulteren zonder steeds in-en uitloggen.

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Telenet app Verbruik nakijken

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet-app verbruik nakijken

@Serge_S  

Aangezien je Base bent via je werkgever dan kan je niet de app van Telenet gebruiken om daarin je verbruik te controleren. Als je je gsm nummer om zet naar Telenet dan heb je dat probleem natuurlijk niet. 

 

Base is overgenomen door Telenet maar het zijn nog altijd twee aparte aanbieders. Je blijft Base behouden en Telenet behouden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Serge_S
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet-app verbruik nakijken

Je hebt toch gezien dat ik zei dat we B-fleet klanten zijn?

Dat is nu business mobile fleet geworden. 

We hebben ook een eigen klantenservice. Iedereen binnen de organisatie heeft een split bill abonnement bij dezelfde aangeduide provider.

We zijn nu allemaal officieel telenet geworden. De provider text op de smartphone vermeld nu ook Telenet.

Bij de mail van overname werd ook vermeld dat we vanaf nu de telenet app diende te gebruiken.

BTW de base app werkt niet meer sinds overname.

 

Groeten serge

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet-app verbruik nakijken

@Serge_S  

Oke dat wist ik dus niet dacht dat de Base app en de Telenet app nog verschillend waren. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet-app verbruik nakijken

@patrick37 

 

Voor privé klanten waarschijnlijk nog wel hé


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.