Beantwoorden
VWE88
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Telenet-login aanmaken lukt niet

Hallo,

Ik probeer al een half uur in te loggen op mijn telenet profiel en word steeds in cirkels gestuurd door telenet. Op de website zelf bij de veelgestelde vragen vind ik ook geen hulp. Kan iemand mij hier misschien helpen? Ik heb mijn MAC ID al ingevuld, ik heb al een nieuw wachtwoord proberen in te stellen. Ik heb al tot drie maal toe een verificatie code ontvangen. Maar elke keer als ik dan wil aanmelden krijg ik een error 'dat mijn profiel al bestaat'.

Thanks 

Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: login telenet

0 Likes
2 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5220
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet-login aanmaken lukt niet

Sorry, maar ik begrijp uw probleem niet goed. Ik zie geen verband tussen MAC ID en wachtwoord.

Met MAC ID veronderstel ik dat je een nieuwe modem/router hebt van Telenet met mac passtrough. Wat is het juiste probleem. Wat wil je doen en wat lukt niet. Op welk punt loopt het proces dat je wil doen mis.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet-login aanmaken lukt niet

Dit gaat vanzelfsprekend om het HFC MAC ID van de Telenet-modem dat moet ingegeven worden om een nieuwe Telenet-login aan de juiste installatie te kunnen koppelen.

Als het niet meteen werkt: heb 24u geduld tot het systeem jouw gegevens volledig heeft verwerkt.
Als het daarna nog niet lukt, contacteer de Telenet-klantendienst.

0 Likes