24752
netweters
|
152352
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik probeer te kijken naar Eleven Sports Pro League van de Telenet TV flow app op mijn SamsungTV en ik krijg volgende foutmelding: "PLAYER_NATIVE_PLAYER_ERROR".
Ik heb dit niet bij andere zenders, play sports zenders werken perfect.
Ik kan ook de Eleven Pro league kanalen zien via de app op mijn smartphone, het is enkel via mijn Samsung Smart TV dat dit niet lukt.
Kan iemand mij *dringend* helpen met een oplossing of wordt hiervoor compensatie voorzien?
Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: Player_native_player_error Eleven Pro League
Opgelost! Ga naar oplossing.
@ANDMAR Flow tv app is normaal gestopt sinds vorige week, je zal nu moeten overschakelen naar de telenet tv app maar deze bestaat nog niet voor samsung tv's met tizen.
je zal dus geen help meer krijgen met de Flow app bij telenet.
De Flow app is sinds vorige week (20 juli) stopgezet. Je zal dus ook geen ondersteuning meer krijgen voor deze app.
Deze is vervangen door de Telenet TV app, helaas is deze (nog) niet beschikbaar voor Samsung Smart TV's op het Tizen platform.
Normaal had je hier van op de hoogte gebracht moeten worden door Telenet. Alle info: Bye Flow, hello Telenet TV-app!
Als Flow-klant heb je wel recht (zie voorwaarden) op een gratis Google Chromecast met Google TV (HD model), hiervoor moet je wel ten laatste 1 augustus dit formulier invullen: telenet.be/tvbox/chromecast
Hmmm, ik lees online dat mijn tv zou verouderd zijn? Het is een model uit 2022, lijkt me sterk dat het besturingssysteem te verouderd zou zijn om de app te downloaden...
Ik hoop/veronderstel dat de app dan binnenkort beschikbaar zal zijn voor mijn toestel?
Neen geen app meer voor dit toestel
heb je geen e-mail gekregen voor je chromecast tv