24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik heb al bijna een maand het volgende probleem.
Al de zenders van de flow app werken behalve dit van Eleven sports. Zowel op TV als op computer. Ik krijg altijd de volgende foutmelding. Al paar keer proberen Telenet te contacteren maar zonder succes. Gaan dossier opstellen enz... maar niks. Play Sport werkt wel en Eleven buitenlandse zenders ook. Heel vreemd. Heeft nog iemand dit probleem?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Eleven sports (enkel jupiler pro league) werken niet
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Via de telenet app op smartphone heb ik geen probleem.
Wel in de app op Samsung TV en via webbrowser op computer.
Ja en de vriendelijkheid aan de telefoon bij Telenet is ver te zoeken. Oplossing: zeg je abonnement maar op en ga elders. Al weken dit probleem. Ze zouden op z'n minst compensatie kunnen geven om tijdelijk Eleven Sports aan te schaffen.
@Ubulp schreef:Oplossing: zeg je abonnement maar op en ga elders. Al weken dit probleem. Ze zouden op z'n minst compensatie kunnen geven om tijdelijk Eleven Sports aan te schaffen.
Toch positief dat de Telenet-klantendienst nu zelf ook inziet dat de app van TV Vlaanderen beter is:
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.streamgroup.vlaanderen&hl=nl
https://apps.apple.com/be/app/tv-vlaanderen/id1002155558?l=nl
Het enige wat nu nog moet gebeuren is dat dit realiteitsbesef tot bij de Telenet-klanten doordringt.
Wat een flauwe reactie om uw eigen conclusie te willen extrapoleren naar alle Telenet klanten.
Als de mensen bellen komen ze, gelijk quasi alle grote ondernemingen, bij een call center. Ik kan mij best voorstellen dat een call center medewerker het op zijn heupen krijgt en goed wil werken, maar door gebrek aan correcte info en door een intern probleem bij Telenet onmogelijk een bevredigend antwoord kan geven aan de beller. En ja zo zal er wel eens iemand zeggen om ergens anders te gaan. Dat heeft niets met inzicht te maken, maar wel met frustratie.
Wat zijn de meeste klanten met met uw advies voor TV Vlaanderen. Nog minder dan met nougatbollen, want die kan je nog eten.
De realiteit is dat er inderdaad een probleem is bij Telenet en dat er inderdaad een beperkt aantal klanten getroffen zijn. Beperkt is een niet meetbaar begrip. Ik gebruik hier het woord beperkt in de betekenis van het procentuele aantel klanten van Telenet die hierdoor hun abonnement niet kunnen gebruiken zoals het voorgesteld wordt door Telenet.
Je geeft heelwat zeer goede reacties, spijtig genoeg vertroebelt dat door een aantal andere reacties.
Hier ook al sinds een maand ongeveer hetzelfde probleem. Enkel op smartphone werken de Eleven Sports JPL zenders, op Samsung TV en in browser altijd de 'PLAYER_NATIVE_PLAYER_ERROR'.
Wel de tip van TV Vlaanderen is niet zo schitterend. Want waarom heb ik Flow van Telenet genomen. Na een 6 tal maanden de app van TV Vlaanderen hadden we er echt genoeg van. Die app werkt meer niet dan wel. Na maanden problemen heb ik dan de app van Telenet genomen. Deze werkt veel beter gelukkig. Nu enkel het spijtige voorval van de Eleven Sports zenders. Verder werkt meestal de tv gids ook niet maar daar kan ik nog mee leven.
Maar TV Vlaanderen nee bij ons ging dat helemaal niet. Misschien moet ik er terug over nadenken om een decoder te nemen maar dan moet ik heel mijn huis nieuwe kabels leggen. Want de COAX ligt op een totaal andere plaats en we hebben geen zin om alles open te breken.
Bedankt alvast voor de reacties, ik hoop snel op een oplossing.
Ik zit met exact hetzelfde probleem:
Iedere zender werkt op samsung tv met telenet tv flow, behalve eleven pro league.
Op de mobiele app is eleven pro league wel beschikbaar, net als alle andere zenders
Inderdaad het werkt bij mij nog steeds niet. Op de computer wel, dus computer met HDMI aangesloten. Bellen of contact opnemen heb ik opgegeven. Niet te doen.....
Hoi @Ubulp ! Je vernam het misschien al, maar de Flow-app van Telenet werd sinds vorige week stopgezet. Hier bieden we dus geen ondersteuning meer op. Je kan via de TV-app verder blijven kijken als Flow-klant. Hier lees je meer over via deze link: https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/bye-flow.
Kan je eens nakijken of je via de TV-app hetzelfde probleem opmerkt?