Beantwoorden
Phille05
Experienced Beetjesweter
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

TV Flow app werkt niet voor Business klanten

Ik wilde mijn telenet account overzetten naar business account oa voor fixed IP

maar ik krijg nu te horen dat de TV Flow App dan niet meer zal werken en ik verplicht zal worden een Digibox te nemen ? Dit werd me verteld in de Telenet shop waar ook de Jordy werkt.

Kan iemand dat bevestigen ? Ik vrees dat ik dan zal kunnen fluiten naar mijn fixed ip

0 Likes
2 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

De Flow app bestaat sinds donderdag niet meer, dus werken zal het sowieso niet. Maar dat is eigenlijk niet de essentie van de boodschap.

Als ik op de Telenet Business site ga kijken, dan is er geen enkele verwijzing naar Flow. Dat wil dus zeggen dat een abonnement op Flow enkel beschikbaar is voor particuliere klanten.

Aangezien je Flow enkel in combinatie met internet kan nemen, is het dus ook correct dat als je een overstap zou maken naar een KLIK of Business Fibernet je Flow niet meer kan kiezen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FrederikC
Moderator
Een bus vol! Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen!

@Phille05 Hoi Phille05!
@WG94 haalde het al terecht aan: TV Flow wordt niet aangeboden voor Businessklanten. De info die je meekreeg is dus correct, je kan geen Flow afsluiten als zakelijke klant, omdat dit een particulier product is. Een beetje hetzelfde zoals je geen ONE kan krijgen via Business, daar hebben ze KLIK-bundels met hun eigen voorwaarden.
Houd er ook rekening mee dat je sinds de overschakeling naar ons nieuwe systeem wel een actief BTW-nummer moet hebben om over te schakelen naar Business. Vroeger was dit niet nodig, maar ondertussen kunnen we geen zakelijke producten meer inboeken onder particuliere klanten en omgekeerd. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFrederik | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.